پرواز مالزی برای عموم قابل خرید است

توریست مالزی – پیرو گزارشی که با تیتر «ایرلاین‌های خاص مسیرهای خود را با مسافران دروغین بسته‌اند» در ایلنا منتشر شد، شرکت هواپیمایی ماهان واکنش خود را با بیانیه‌ای...
توریست مالزی – پیرو گزارشی که با تیتر «ایرلاین‌های خاص مسیرهای خود را با مسافران دروغین بسته‌اند» در ایلنا منتشر شد، شرکت هواپیمایی ماهان واکنش خود را با بیانیه‌ای اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پیرو گزارش کار شده در مورخه هشت مرداد نود وهفت که با تیتر «ایرلاین‌های خاص مسیرهای خود را با مسافران دروغین بسته‌اند» منتشر شد، شرکت هواپیمایی ماهان بیانیه‌ای را در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار داده است.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
مدیر محترم خبرگزاری کار ایران – ایلنا
با سلام واحترام،
هواپیمایی ماهان در هفته شش پرواز برنامه‌ای به مقصد کوالالامپور پایتخت مالزی انجام می‌دهد. فروش این پروازها از طریق درگاه اینترنتی هواپیمایی ماهان برای عموم قابل دسترسی و خریداری می‌باشد.
این هواپیمایی برای تسهیل برگزاری برنامه‌های تور گردشگری توسط آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بخشی از فروش خود را در قالب فروش گروهی در اختیار این دفاتر قرار می‌دهد. این رویه در قریب به اکثریت مسیرهای پروازی خارجی ازجمله مسیر تهران – کوالالامپور – تهران نیز معمول می‌باشد.
مراتب جهت اطلاع آن خبرگزاری محترم و آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافری و گردشگری ارسال می‌گردد.
ارتباطات و امور بین‌الملل هواپیمایی ماهان»
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافربری هوایی و جهانگردی گفته بود: بالا بردن تسهیلات ارزی در شرایط فعلی کشور به نفع یک گروه خاص شده و چیزی به آژانس‌ها تعلق نمی‌گیرد. این کار قطعا توسط کسانی انجام شده که با ایرلاین‌ها قرارداد بستند. چراکه برخی ایرلاین‌ها از قبل این موضوعات مسیر خود را بسته‌ بودند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

14 − دوازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!