بام کی ال Ampang Lookout Point

توریست مالزی – بام KL یا همان Ampang Lookout Point روی تپه ای به ارتفاع ۲۸۰ متری از سطح دریا ساخته شده است. محوطه ای است با چشم انداز...
توریست مالزی – بام KL یا همان Ampang Lookout Point روی تپه ای به ارتفاع ۲۸۰ متری از سطح دریا ساخته شده است. محوطه ای است با چشم انداز فوق العاده زیبا به سمت کوالالامپور و چند رستوران با فضای جالب و دیدنی که همگی بالکن هایی رو به چشم انداز دارند و غذاهای مالایی و غربی با قیمت مناسب سرو می کنند.
این فضا در فاصله ی ۲۰ دقیقه ای KL ، قابل دسترسی با اتومبیل است و دو پارکینگ برای آن در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها به محض ورود به فضا وارد آن می شوید و بعد از پارک خودرو می توانید ادامه ی مسیر به سمت رستوران و چشم انداز اصلی را به وسیله ی پله ها طی کنید، تعداد پله ها نسبتن زیاد است ولی فضای سبز اطراف و نوشته های روی پله ها که پی در پی شما را به ادامه ی مسیر تشویق می کنند، شما را خسته نمی کند.
پیشنهاد می کنیم که بعد از غروب به اینجا بروید چون رستوران ها در ساعات روز معمولا تعطیل هستند و اگر هم باز باشند منوی کاملی ندارند. برای رفتن به این منطقه بهتر است موقعی را انتخاب کنید که ساعات روز بارندگی بوده باشد، در این صورت در شب می توانید منظره را کاملا شفاف و بدون گرد و غبار ببینید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نه − 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!