آرایشگاه، پاسارمالام و کارواش در طول MCO 2.0 مجاز به فعالیت هستند

توریست مالزی – سه فعالیت تجاری، پاسار مالام، آرایشگاه ها و خدمات شستشوی اتومبیل، از (۵ فوریه) مجاز به کار با یک روش عملیاتی دقیق استاندارد هستند. وزیر دفاع...
توریست مالزی – سه فعالیت تجاری، پاسار مالام، آرایشگاه ها و خدمات شستشوی اتومبیل، از (۵ فوریه) مجاز به کار با یک روش عملیاتی دقیق استاندارد هستند.

وزیر دفاع گفت: این تصمیم پس از گفتگو با مقامات بهداشتی و وزارتخانه ها و ادارات مربوطه گرفته شده است. وزارت بهداشت خطرات اجازه از سرگیری این مشاغل را ارزیابی کرده است. پس از بحث در این باره و پس از یافتن اینکه هیچ خوشه ای در نتیجه این فعالیت ها وجود نداشته، شورای امنیت ملی موافقت کرده که این سه فعالیت از سر گرفته شود.

به گفته اسماعیل صبری، پاسار ملام مجاز است از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب فعالیت کند. SOP آن فاصله حداقل یک متر از هر دکه است. ورود و خروج متفاوت برای پاسار مالام؛ و پرسنل کنترل برای اطمینان از انطباق. برای آرایشگاه ها، تا ساعت ۱۰ شب است و فقط کوتاهی مو مجاز است.کسانی که خدمات ارائه می دهند باید دارای محافظ صورت، پیش بند و دستکش باشند. قیچی و برس مو باید با استفاده از آب گرم تمیز شود. صورت و سایر خدمات ارائه شده در آرایشگاه ها مجاز نیستند.

خدمات شستشوی ماشین نیز تا ساعت ۱۰ شب مجاز به فعالیت هستند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!