آرایشگاه ها، مجاز به ارائه خدمات کامل به مشتریان هستند

توریست مالزی – آرایشگاه های زنانه در ایالت های تحت مرحله دوم و سوم برنامه ملی بازیابی می توانند خدمات کامل را برای واکسینه شدگان کامل ارائه دهند. به...
توریست مالزی – آرایشگاه های زنانه در ایالت های تحت مرحله دوم و سوم برنامه ملی بازیابی می توانند خدمات کامل را برای واکسینه شدگان کامل ارائه دهند.

به گزارش استار، مایکل پو، رئیس انجمن آرایشگران مالزی گفت: آرایشگران به زودی خدمات کامل خود را به مشتریان ارائه می دهند. پیش از این، خدمات آرایشگران محدود به کوتاه کردن مو بود، اما این امر در SOP به روز شده توسط شورای امنیت ملی (NSC) در تاریخ ۹ سپتامبر حذف شد.

وی گفت: ‘ما همیشه به SOP های دقیق پایبند بوده ایم و تاکنون هیچ خوشه ای از آرایشگاه ها دیده نشده است. بر اساس SOP به روز شده که در وب سایت NSC منتشر شده، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مجاز به کار از ۶ صبح تا ۱۰ شب هستند. برای ورود به این اماکن، بازدیدکنندگان باید کاملاً واکسینه شوند.

والدین یا سرپرستان که کاملاً واکسینه شده اند با رعایت SOP کامل مجازند کودکان زیر ۱۷ سال را به خود بیاورند.

با وجود مجاز شدن همه فعالیت ها، اکثر آرایشگاه ها بدون داشتن SOP مناسب توسط شورای امنیت ملی (NSC) در مورد نوع خدمات مجاز، از ترس جریمه شدن توسط مقامات حاضر به ارایه این خدمات نیستند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!