آزمایش کووید ۱۹ در مجتمع های مسکونی فقط برای خارجی ها

توریست مالزی – دولت اعلام کرده است که مدیریت مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها می توانند از ساکنان یا مستاجرانی که خارجی هستند قبل از اینکه اجازه ورود...
توریست مالزی – دولت اعلام کرده است که مدیریت مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها می توانند از ساکنان یا مستاجرانی که خارجی هستند قبل از اینکه اجازه ورود به واحدهای خود را بدهند، آزمایش کووید – ۱۹ انجام دهند.

به گزارش استار، وزیر ارشد اسماعیل صبری، گفت: این در مورد مالزیایی ها صدق نمی کند. این مساله باعث سردرگمی بسیاری از جمله سیاستمداران شده است. سیاستمدارانی هستند که سعی کردند پاسخ من را دستکاری کنند. می خواهم توضیح دهم که این فقط شامل خارجیانی است که در مجتمع های مسکونی یا آپارتمان ها اقامت دارند و نه ساکنانی که شهروند مالزی هستند.

وی گفت: من توضیح داده بودم که هیچ سیاستی از طرف شورای امنیت ملی مبنی بر این که برای ورود به مجتمع های مسکونی، لازم است ابتدا آزمایش سواب را انجام دهند وجود ندارد، اما اگر مدیریتی بخواهند چنین درخواستی را برای مستاجران خارجی وضع کند تا از امنیت مجتمع مراقبت کند، دولت مشکلی ندارد. همه اینها به مدیریت بستگی دارد.

اسماعیل صبری در ادامه توضیح داد که مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها، مناطق خصوصی هستند که مدیریت می تواند در آنها قوانینی را وضع کند، از جمله جلوگیری از ورود بازدید کنندگان.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!