از ۱۵ جولای تعداد افراد در گردهمایی ها و اماکن عبادی محدودیتی ندارد

توریست مالزی – از ۱۵ جولای دیگر محدودیتی در مورد تعداد افراد شرکت کننده در کنفرانس ها، اجتماعات، مساجد یا عبادتگاه ها وجود ندارد. به گزارش استار مالزی، کمیته...
توریست مالزی – از ۱۵ جولای دیگر محدودیتی در مورد تعداد افراد شرکت کننده در کنفرانس ها، اجتماعات، مساجد یا عبادتگاه ها وجود ندارد.

به گزارش استار مالزی، کمیته ویژه کابینه موافقت کرده است که برگزارکنندگان رویدادها، مراسم عروسی و مساجد بسته به اندازه فضای رویداد، تصمیم بگیرند که چه تعداد از افراد می توانند شرکت کنند، با توجه به رعایت مسافت اجتماعی.

دکتر اسماعیل صبری گفت: پیش از این، دولت فقط اجازه می داد حداکثر ۲۵۰ نفر در جلسات، همایش ها و گردهمایی ها حضور یابند، در حالی که مساجد و سایر اماکن عبادی فقط می توانستند اجازه دهند یک سوم از فضای آن توسط مردم پر شود. با آخرین تصمیم، ما آن را در اختیار برگزار کنندگان قرار می دهیم. به عنوان مثال، اگر تالاری می تواند ۱۰۰۰ نفر را برای عروسی پر کند و اگر با مسافت اجتماعی ۸۰۰ نفر جا داده می شوند، می تواند ۸۰۰ نفر حضور یابد.

وزیر دفاع مالزی گفت: برای کسانی که در نمازجمعه، مساجد و سایر مکانهای عبادی شرکت می کنند، همین اتفاق می افتد. ما دیگر یک سوم سالن نماز را برای پر کردن محدود نمی کنیم. در حال حاضر، تعداد بیشتری از افراد می توانند شرکت کنند، مشروط بر اینکه فاصله اجتماعی در میان جماعت وجود داشته باشد. آنچه باید توسط سازمان دهندگان، میزبانان و مدیریت مساجد و اماکن عبادی رعایت شود ، مسافت اجتماعی است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

6 − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!