اظهار پشیمانی پادشاه پیشین مالزی از ازدواج با ملکه زیبایی مسکو

توریست مالزی – محمد پنجم، پادشاه پیشین مالزی، اظهار داشت که از ازدواج با دارنده عنوان ملکه زیبایی مسکو در سال ۲۰۱۵ پشیمان است. به گزارش اسپوتنیک به نقل...
توریست مالزی – محمد پنجم، پادشاه پیشین مالزی، اظهار داشت که از ازدواج با دارنده عنوان ملکه زیبایی مسکو در سال ۲۰۱۵ پشیمان است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری New Straits Times ، سلطان در بیانیه خود ابراز پشیمانی کرد که تصمیمات وی وارد زندگی خصوصی مردم مالزی و منجر به اختلافات در شبکه های اجتماعی شده است. او همچنین از این که عکس های شخصی و “اطلاعات نادرست” درباره زندگی وی در اینترنت منتشر می شود، ناراضی است.
در بیانیه رسمی پادشاه پیشین مالزی آمده است: “من از ساکنان مالزی می خواهد که به اطلاعات نادرست منتشرشده در شبکه های اجتماعی اعتماد نکنند. فقط بیانیه های رسمی کاخ و وکلای اعلیحضرت سلطان محمد پنجم را باید در نظر گرفت و این اطلاعات باید به عنوان منبعی برای انتشار در رسانه ها باشد.”
پس از طلاق ، ملکه زیبایی مسکو از پادشاه، این زن چندین عکس در اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت که پادشاه با این دختر ازدواج کرد زیرا بچه آوردن “بزرگترین رویای زندگی او” بود.
مراسم عروسی این زوج در نوامبر ۲۰۱۸ برگزار شد. در ماه آوریل ، ملکه روسی به اسلام گروید و نام ریحان را گرفت و یک ماه و نیم پس از عروسی، حکم پادشاهی، پادشاه لغو شد. رسانه ها این تصمیم را با فشار شورای حکام مالزی مرتبط می دانند.
اما در ژوئیه سال ۲۰۱۹ ، وکیل محمد پنجم طلاق این زوج را تأیید کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت + یازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!