مشاغل خلاق، از جمله رویدادهای ‘زنده’ از چهارشنبه (۱۰ مارس) مجاز خواهد بود

توریست مالزی – مشاغل خلاق، از جمله رویدادهای ‘زنده’ ، از چهارشنبه (۱۰ مارج) درایالات با مقررات منع آمد و شد مشروط و بازیابی، با روشهای عملیاتی دقیق، مجاز...
توریست مالزی – مشاغل خلاق، از جمله رویدادهای ‘زنده’ ، از چهارشنبه (۱۰ مارج) درایالات با مقررات منع آمد و شد مشروط و بازیابی، با روشهای عملیاتی دقیق، مجاز خواهد بود.

به گزارش استار، وزیردفاع داتوک سری اسماعیل صبری گفت: وزارت ارتباطات و چندرسانه ای این درخواست را مطرح کرده است زیرا MCO باعث شده تا معیشت حدود ۳۰۰،۰۰۰ نفر تحت تأثیر قرار گیرد. از روز چهارشنبه، رویدادهای ‘زنده’ با حضور مخاطبان – ۵۰٪ از ظرفیت محل در مناطق MCO مشروط و با توجه به اندازه محل در مناطق MCO بازیابی – مجاز خواهد بود.

برنامه های ‘زنده’ شامل برنامه های رسمی دولت، برنامه های تلویزیونی، موسیقی، رقص، تئاتر، کمدی موزیکال، رویدادهای فرهنگی و همچنین پخش مستقیم می باشد. ثبت نام یا فروش بلیط به صورت آنلاین انجام می شود، و فاصله فیزیکی بین مخاطبان حداقل ۱.۵ متر و فاصله فیزیکی بین نوازندگان، هنرمندان و رقصندگان حداقل ۲ متر است. غذاها و نوشیدنی ها باید از قبل سفارش داده و بسته بندی شوند. همچنین برای سازمان دهندگان، اجرای پیام های دولت در مورد کووید – ۱۹ قبل و بعد از رویداد یا برنامه اجباری است.

وی گفت: فیلمبرداری در فضای باز در ایالات مشروط و بهبودی MCO نیز مجاز خواهد بود و مشمول SOP است. در سالن های هتل نیز نمایش ها با تنها ۵۰٪ ظرفیت مجاز خواهد بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − 11 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!