انور قبل از اعلام وضعیت اضطراری خواستار شفافیت دولت شد

توریست مالزی – پیش از این گزارش شده بود که انتظار می رود محی الدین، وضعیت اضطراری اعلام کند. به گزارش استار، انور ابراهیم می گوید: دولت باید قبل...
توریست مالزی – پیش از این گزارش شده بود که انتظار می رود محی الدین، وضعیت اضطراری اعلام کند.

به گزارش استار، انور ابراهیم می گوید: دولت باید قبل از اعلام وضعیت اضطراری در کشور شفافیت کامل را فراهم کند.

رهبر مخالفان مالزی درباره اعلام وضعیت اضطراری گفت: ‘برای غلبه بر کووید – ۱۹، آنچه ما نیاز داریم شفافیت، پاسخگویی و اقدامات قاطع وزارتخانه های مختلف است. دولت نتوانسته در مقابله با این بحران رهبری قدرتمندی را ارائه دهد و در عوض برای ماندن در قدرت به روش های غیر دموکراتیک متوسل می شود.

در بیانیه ای در روز جمعه (۲۳ اکتبر)، انور گفت که او نگران گزارشاتی است که دولت در تلاش برای اجرای وضعیت اضطراری است. وضعیت اضطراری هنگامی اعلام می شود که امنیت ملی ما تهدید شود.

وی به نخست وزیر تان سری محی الدین یاسین توصیه کرد که تبعات این اقدام را در نظر بگیرد. وی گفت: در حالی که بقیه آسیا به دنبال راه هایی برای مدیریت ویروس و بازگشایی ایمنی اقتصاد خود هستن، مالزی در جهت مخالف قرار دارد. انور همچنین ادعا کرد که کشور هنوز شاهد یک استراتژی محکم برای مقابله با بحران نبوده است.

بعد از دیدار نخست وزیر با پادشاه یک منبع گفت: ‘انتظار می رود که پادشاه به زودی با حاکمان دیگر ملاقات کند تا نظر آنها را برای اعلام وضعیت اضطراری بداند.

مقامات پوتراجایا تأکید کردند که هرگونه اعلام وضعیت اضطراری تنها فعالیت های سیاسی را تحت تأثیر قرار می دهد. فعالیت های اقتصادی ادامه خواهد داشت و هیچ منع رفت و آمدی نخواهد بود. به طور خلاصه، زندگی همین گونه ادامه دارد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!