اگر فکر می‌کنید اتفاق ایران هرگز در مالزی رخ نمی دهد، دوباره فکر کنید

توریست مالزی – سیتی قاسم، فعال و وکیل مالزیایی،گفت: متعصبان مذهبی خطری برای سبک زندگی مالزیایی هستند و مردم باید مراقب باشند که در معرض چنین دیدگاه های افراطی...
توریست مالزی – سیتی قاسم، فعال و وکیل مالزیایی،گفت: متعصبان مذهبی خطری برای سبک زندگی مالزیایی هستند و مردم باید مراقب باشند که در معرض چنین دیدگاه های افراطی قرار نگیرند.

به گزارش استار، وی گفت: کسانی هستند که از دین در سیاست استفاده می کنند که اگر ما مراقب نباشیم می توانند بر مردم تأثیر بگذارند. او که در یک گردهمایی همبستگی نزدیک سفارت ایران در حمایت از زن کُرد مهسا امینی که در تاریخ ۱۶ سپتامبر در ایران پس از دستگیری توسط پلیس اخلاق ایران به دلیل حجاب در بازداشت درگذشت، گفت: «این اتفاق وحشتناکی است.

سیتی گفت: «اگر فکر می‌کنید این هرگز در مالزی اتفاق نخواهد افتاد، دوباره فکر کنید. او در توییتی در روز دوشنبه (۲۶ سپتامبر) گفت: «آنچه در ایران رخ داد می‌تواند در اینجا اتفاق بیفتد، فقط به خدا امیدوار باشید که این اتفاق نیفتد».

مقامات ایرانی وعده تحقیق درباره مرگ این جوان ۲۲ ساله را داده اند که پلیس گفته است بر اثر نارسایی قلبی یا سکته مغزی فوت کرده است. با این حال، معترضان می گویند که او با باتوم مورد اصابت قرار گرفته و سرش به خودروی پلیس کوبیده شده که باعث اعتراض در چندین شهر شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 + 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!