برخورد علیه پلیس هایی که پسر نماینده مجلس را اسکورت کردند

توریست مالزی – اقداماتی علیه عوامل پلیس که اخیراً پسر یکی از اعضای پارلمان را در پنانگ اسکورت کردند، انجام شده است. به گزارش استار، داتوک سری حمزه زین...
توریست مالزی – اقداماتی علیه عوامل پلیس که اخیراً پسر یکی از اعضای پارلمان را در پنانگ اسکورت کردند، انجام شده است.

به گزارش استار، داتوک سری حمزه زین الدین، وزیر کشور گفت: پلیس پنانگ اوراق تحقیقات انضباطی را علیه دو پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل اسکورت پسر نماینده مجلس در جالان بوکیت گامبیر در جورج تاون باز کرده است. پلیس پس از انتشار یک ویدیوی ۲۰ ثانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در تاریخ ۷ می، تحقیقات کاملی در مورد این حادثه انجام داد.

حمزه افزود: در این فیلم مردی را در یک وسیله نقلیه نشان می دهد که توسط دو پلیس راهنمایی و رانندگی سوار بر موتور سیکلت اسکورت می شود. این ویدئو نشان می‌دهد که یک پلیس ماشینی را که می‌خواهد بپیچد، متوقف می کند و به وسیله نقلیه اجازه می دهد تا از چراغ قرمز عبور کند.

همچنین نشان داد خودرویی که حق تقدم داشت به طور ناگهانی ترمز کردهو باعث شد خودروی پشت سر آن نیز برای جلوگیری از برخورد ناگهانی متوقف شود. دو پلیس راهنمایی و رانندگی که در ویدئویی در حال اسکورت خودروی شخصی دیده می‌شوند، از آن زمان به وظایف اداری منصوب شده‌اند تا تحقیقات انجام شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده − 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!