بزرگترین رویداد محصولات حلال در مالزی برگزار می‌شود

توریست مالزی – محصولات حلال در بزرگترین نمایشگاه این محصولات در مالزی (MIHAS)، به مخاطبان جهانی معرفی می‌شوند. به گزارش ایکنا به نقل از او نیوز، برگزارکنندگان این رویداد...
توریست مالزی – محصولات حلال در بزرگترین نمایشگاه این محصولات در مالزی (MIHAS)، به مخاطبان جهانی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از او نیوز، برگزارکنندگان این رویداد تصریح کرده‌اند که برندهای کوچک و متوسط ​​مالزی قادرند در صنعت حلال پیشرو باشند و ما امیدواریم که این نمایشگاه تأمین و فروش کالاهای مصرفی، محصولات و خدمات حلال در سراسر جهان را تسهیل کند.

به گزارش یک آژانس تبلیغاتی مالزی، امسال MIHAS، بزرگترین رویداد حلال جهان، بر نمایش ۱۲ رکن از اقتصاد حلال با شعار «حلال، فردا، با هم، توانمندسازی» تمرکز خواهد داشت. بخش‌های مختلف مرتبط به امور حلال شامل آموزش، داروسازی، خدمات مرتبط به لباس‌های پوشیده، امور مالی اسلامی و لوازم‌آرایشی معرفی خواهد شد.

در این رویداد، ۵۴۹ شرکت کوچک و متوسط ​​از ۴۰ کشور جهان شرکت می‌کنند و این نمایشگاه تا ۳۱ دسامبر ادامه دارد. به دلیل شیوع کرونا، این برنامه در برخی از قسمت‌ها تا اندازه‌ای غیرمتمرکز به نظر می‌رسید. مشاغل حلال و خریداران می‌توانند از طریق جلسات برخط با استفاده از هوش مصنوعی و از طریق چت زنده با این رویداد در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند.

از ۱۰-۱۲ سپتامبر، چهره‌های برجسته صنعت حلال مالزی به روی صحنه می‌روند تا دانش خود را در مورد موضوعات مختلف حلال شامل امور مالی اسلامی تا تجارت حلال و نقش زنان کارآفرین در اقتصاد حلال را به نمایش بگذارند.

در سال ۲۰۲۰، مسلمانان ۲۴,۹ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و به گفته کمسیون حلال کره جنوبی، بازار کالاها و خدمات حلال به ۳.۷۶ میلیارد دلار بالغ می‌شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!