بورسیه کارشناسی ارشد در دانشگاه ناتینگهام مالزی

توریست مالزی – دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی به دانشجویان برتر بین المللی بورسیه اعطا می‌کند. به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی به دانشجویان برتر بین المللی بورسیه...
توریست مالزی – دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی به دانشجویان برتر بین المللی بورسیه اعطا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی به دانشجویان برتر بین المللی بورسیه اعطا می‌کند.

دانشگاه ناتینگهام متعلق به انگلستان است که در مالزی هم شعبه دارد شعبه دیگر این دانشگاه در چین است. این دانشگاه به طور مداوم در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان رتبه بندی می‌شود.

این دانشگاه در سال ۱۷۹۸ در انگلستان تأسیس شده است و جزو دانشگاه‌های دولتی این کشور است. دانشجویانی که در شعبه‌های چین و مالزی پذیرفته می‌شوند بعد از یک سال می‌توانند به شعبه انگلستان انتقالی بگیرند.

این جایزه به ۱۰ متقاضی برتر تعلق می‌گیرد و همه هزینه تحصیل این دانشجویان را پوشش می‌دهد. دانشجویان کشورهای درحال توسعه یا جهان سوم می‌توانند متقاضی دریافت این بورسیه شوند.

رشته‌های شیمی، عمران، علوم کامپیوتر، مکانیک، ارتباطات الکترونیکی و مهندسی کامپیوتر، مدیریت آموزشی، مدیریت توسعه بین المللی، روابط بین الملل به عنوان رشته‌های انتخابی در نظر گرفته شده‌اند.

حداقل نمره زبان انگلیسی در نظر گرفته شده برای پذیرش در این بورسیه ۶,۵ از آزمون‌های معتبر است و از آزمون آیلتس حداقل ۶.۰ در هر زیرگروه است.

امکان ثبت‌نام تا اول آگوست ۲۰۲۰ فراهم است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!