تأیید اعتبار مدارک تحصیلی روی یک پلتفرم بلاک چینی

توریست مالزی – مؤسسات عالی آموزشی به طور سنتی مدرک تحصیلی و اعتبارسنجی آن را از طریق فرآیندهای دستی زمان‌بر انجام می‌دهند که احتمال اشتباهات انسانی و دست‌کاری در...
توریست مالزی – مؤسسات عالی آموزشی به طور سنتی مدرک تحصیلی و اعتبارسنجی آن را از طریق فرآیندهای دستی زمان‌بر انجام می‌دهند که احتمال اشتباهات انسانی و دست‌کاری در آن‌ها وجود دارد. حالا و طبق اخبار اعلام شده اوراکل و پلتفرم N2N Services یک دفتر کل متمرکز (سازمانی) برای تأیید صحت مدارک تحصیلی دانشجویان ارائه می‌دهند.

به گزارش آی آر بلاک چین، برای رسیدگی به این مسائل و تأیید مالکیت مدارک دانشجویان، اوراکل در همکاری با N2N Services یک راهکار دفتر کل سازمانی به نام EduChain ایجاد کرده است که از پلتفرم بلاک چینی اوراکل استفاده می‌کند. EduChain N2N فرآیند اعتبارسنجی مدارک را ساده و ایمن می‌کند، بهره‌وری فرآیندها را افزایش می‌دهد و در مجموع تجربه دانشجویان را بهبود می‌بخشد.

«کتلین رید مارتینز» رییس و مدیر ارشد آکادمیک در دانشگاه اورال رابرتز معتقد است که کسب مدارک تحصیلی هم برای دانشجویان و هم موسسه هزینه‌بر و زمان‌بر است. این راهکار یک روش ایمن و کارآمد به دانشجویان برای مدیریت و مالکیت مدارک آن‌ها ارائه می‌دهد. چنین نوآوری ابزاری برای کمک به ما است تا فرآیندهای خود را تکمیل کنیم و مؤسسات آموزشی را برای نسل بعدی دانشجویان متحول سازیم.

راهکار دفتر کل شخصی EduChain یک دفتر کل سازمانی و جامع از تمام مهارت‌ها و گواهی‌های دانشجویان از مدارک رسمی گرفته تا سوابق رشد و توسعه حرفه‌ای فردی آن‌هاست و دانشجویان می‌توانند آن را با کارفرمایان یا دیگر مؤسسات آموزشی به طور مستقیم از طریق تلفن همراه یا رایانه خود به اشتراک بگذارند. این راهکار جایگزین فرآیند درخواست رونوشت‌ها به‌طور دستی می‌شود. دانشگاه‌ها می‌توانند برای کاهش هزینه‌های مرتبط با این فرآیندها و مدیریت تقاضای تأییدیه‌ها از این راهکار استفاده کنند و از صحت داده‌ها با کاهش اشتباهات انسانی برای تأیید مدارک مطمئن شوند.

«کیت راجکی» معاون رییس بخش راهکارهای صنعتی عمومی، آموزشی و تحقیقی در اوراکل در این باره گفت، دانشجویان مدارک خود را می‌خواهند تا به راحتی آن را در اختیار مؤسسات و یا کارفرماها قرار دهند. این روش دیگری است که از طریق آن، اوراکل به مشتریان خود کمک می‌کند تا خروجی دانشجویان را بهبود بخشند، جایگاه موسسه خود را ارتقا و بهره‌وری اجرایی را برای داشتن آینده‌ای موفق افزایش دهند.

در صنعت آموزش نمونه‌های فراوانی از دست‌کاری یا تغییر مدارک مشاهده شده است. مؤسسات با این دفتر کل جدید ارزشیابی شخصی می‌توانند با خیال راحت سابقه دانشجو را تأیید کنند و جایگاه موسسه را حفظ نمایند.

کودیتالا، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی N2N نیز در این باره می‌گوید: این راهکار، پلتفرمی را به دانشجویان ارائه می‌دهد تا رونوشت‌های آموزشی و ساختاری را در یک پلتفرم ساده و یکپارچه ادغام کنند. این رونوشت‌ها در پلتفرم بلاک چینی N2N تأیید اعتبار می‌شوند. N2N به موسساتی که بخشی از این شبکه بلاک چینی هستند امکان تأیید اعتبار و مسائل مربوط به این ارزیابی‌ها را ارائه می‌دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!