تجاوز یک زندانی مرد به یک دختر ۱۶ ساله زندانی

توریست مالزی – جامعه زنان ساراواک برای زنان (SWWS) خواستار بازبینی روش های عملیاتی استاندارد در حبس های پلیس در پی تجاوز به یک دختر ۱۶ ساله توسط یک...
توریست مالزی – جامعه زنان ساراواک برای زنان (SWWS) خواستار بازبینی روش های عملیاتی استاندارد در حبس های پلیس در پی تجاوز به یک دختر ۱۶ ساله توسط یک مرد بازداشتی در ایستگاه پلیس میری شده اند.

به گزارش استار، SWWS طی بیانیه ای اعلام کرد: باید به مراکز پلیس و پرسنل امکانات بهتری مانند دوربین مداربسته و همچنین امکانات جداگانه برای زندانیان جوان و جنسیت های مختلف ارائه شود. پرسنل باید در قانون تبحر کافی داشته باشند، خصوصاً وقتی که کودکان درگیر هستند. وحشتناک است که یک دختر ۱۶ ساله در حالی که در یک ایستگاه پلیس بازداشت می شود توسط یک بازداشتی مرد مورد تجاوز قرار می گیرد. طبق قانون کودک در سال ۲۰۰۱، کسی که کمتر از ۱۸ سال دارد باید هنگام بازداشت در کلانتری از بزرگسالان جدا شود.

در این بیانیه همجنین آمده است: علاوه بر این، کودکان در حین بازداشت نه تنها باید از بزرگسالان جدا شوند و در یک مکان امن قرار گیرند، بلکه باید یک پلیس زن خصوصاً در هنگام بازجویی از یک کودک در کنارشان باشد. ایستگاه های پلیس باید مکانی امن باشند اما متأسفانه در این مورد چنین نبود. مالزی عضوی از کنوانسیون حقوق کودک است، دولت باید اقدامات لازم را برای اطمینان از حمایت از حقوق کودکان در هر شرایطی انجام دهد.

گزارش شد که قربانی توسط تیم پلیس در رستوران غذاهای دریایی محل کار خود در میری در تاریخ ۸ ژانویه به جرم مشکوک شدن در یک پرونده غیرقانونی قمار بازداشت شد. وی بعداً برای تسهیل تحقیقات یک شب در ایستگاه پلیس میری بازداشت شد. این نوجوان ادعا کرد که او تنها زنی بود که در زندان محصور شده بود و او را در سلولی که از ۱۲ زندانی مرد جدا شده بود قرار دادند. وی ادعا کرد که بین ساعت ۴ تا ۵ صبح، یکی از بازداشت شدگان، که گفته می شود کلید داشته، در سلول را باز کرده و او را به توالت ایستگاه پلیس برده و به او تجاوز کرده است.

این مرد بازداشت شده طبق قانون مجازات برای تجاوز به عنف متهم شده است و دو پلیس کشیک در حین حادثه تا زمان رسیدگی به تحقیقات تعلیق شده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یک × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!