تیم ملی کریکت ایران در مالزی از سد مالدیو گذشت

توریست مالزی –  تیم ملی زیر ۱۹ سال کریکت جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی که در مالزی جریان دارد، در دومین دیدارش با نتیجه ۱۶۵ بر ۱۵۰...
توریست مالزی –  تیم ملی زیر ۱۹ سال کریکت جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی که در مالزی جریان دارد، در دومین دیدارش با نتیجه ۱۶۵ بر ۱۵۰ بر حریف خود مالدیو غلبه کرد .

به گزارش ایرنا، تیم ملی کریکت زیر ۱۹ سال ایران که به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی بسر می برد، پس از ناکامی در نخستین دیدار گروهی خود مقابل قطر، روز چهارشنبه در استودیوم کلاب امان برابر مالدیو به پیروزی رسید .

مسابقات قهرمانی آسیا در شهر کوالالامپور مالزی برای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۷ نیوزیلند تا ۱۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت . تیم ملی کریکت زیر ۱۹ سال ایران که ۹۸ درصد ترکیب آن از استان سیستان و بلوچستان برگزیده شده اند، در برابر قطر نتیجه را ۱۵۶ بر ۱۱۴ واگذار کرد .

تیم ایران روز (پنجشنبه) استراحت داشت و روز جمعه ۱۲ آبان آخرین دیدار گروهی خود را مقابل کویت در مالزی برگزار می کند که در صورت برتری به مرحله نیمه نهایی این بازی ها راه خواهد یافت. این دوره از مسابقات آسیایی در دو گروه در حال برگزاری است و ایران در گروه دوم با تیم های قطر، مالدیو و کویت همگروه شده و تیم های عمان، امارات متحده عربی و بحرین در گروه نخست جای دارند.  براساس جدول این مسابقات دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد.

مهدی آبروش مدیر تیم و مدیریت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار (حامی مالی ) به ایرنا گفت: فیصل میهن دوست بازیکن تیم ملی کریکت زیر ۱۹ سال ایران در بازی با مالدیو به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد . وی یادآور شد : چهار مرحله اردوی تدارکاتی برای این تیم برنامه ریزی و با ۵۰ نفر کار آغاز شد و اکنون ۱۵ نفر در مالزی حضور دارند.

تورنمنت مسابقات کریکت زیر۱۹ سال غرب آسیا در روزهای ۲۹ اکتبر تا۸ نوامبر(۷ تا ۱۷ آبان) سال جاری در کوالالامپور با حضور هفت کشور در دو گروه الف و ب در حال برگزاری است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!