جریمه استفاده از تلویزیون‏‌های ماهواره‌‏ای در مالزی تا (۱۰۰هزار رینگت) و دو سال زندان

توریست مالزی – مالزی در سال ۱۹۹۶ خدمات تلویزیونی ماهواره‌‏ای خود به‌نام استرو (ASTRO) را راه‏‌اندازی کرد. «استرو» با حدود ۳۰۰شبکه تلویزیونی داخلی و خارجی، شامل انواع شبکه‏‌های مشهور...
توریست مالزی – مالزی در سال ۱۹۹۶ خدمات تلویزیونی ماهواره‌‏ای خود به‌نام استرو (ASTRO) را راه‏‌اندازی کرد.
«استرو» با حدود ۳۰۰شبکه تلویزیونی داخلی و خارجی، شامل انواع شبکه‏‌های مشهور ورزشی، فیلم، موسیقی، سرگرمی و خبری قرارداد بست تا تمامی آنها را در محل دفتر مرکزی خود دریافت ‏کند.
پس از دریافت شبکه‏‌های خبری با ۳۰ ثانیه تأخیر و سایر شبکه‌‏ها با سانسور صحنه‌‏های خلاف موازین فرهنگی و پخش زیرنویس به زبان مالایی به ۳ ماهواره‏ ارتباطی مالزی باز فرستاده (Rebroadcast) می‏‌شود. از طرف دیگر طی قراردادی با شرکت فیلیپس (PHILIPS) رسیورهای دیجیتال مخصوصی برای دریافت از این سه ماهواره و انتخاب و پرداخت هزینه برای بسته‏‌های مختلف تلویزیونی طراحی شد.
در حال حاضر بیش از نیمی از مردم مالزی از خدمات استرو بهره می‏‌گیرند و جریمه استفاده از تلویزیون‏‌های ماهواره‌‏ای در مالزی تا (۱۰۰هزار رینگت) و دو سال زندان است. با این تفاسیر:
۱. اکثر مردم کشور مالزی در حال رعایت مقررات آن کشور در این حوزه هستند.
۲. دولت مالزی امکان مدیریت، برنامه‌‏ریزی و هدایت فرهنگی، امنیتی نسبی در این حوزه دارد.
۳. عواید اقتصادی فراوانی از در اختیار گذاشته شدن بازار کشور در این حوزه نصیب سیاستگذاران مالزی و در نتیجه مردم آن کشور می‌‏شود.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!