دانش آموزان ممکن است از محافظ صورت استفاده کنند

توریست مالزی – وزارت بهداشت در حال بررسی این است که آیا به جای ماسک صورت برای کودکان مدرسه، می توان از محافظ صورت استفاده کرد. به گزارش نیواستریت...
توریست مالزی – وزارت بهداشت در حال بررسی این است که آیا به جای ماسک صورت برای کودکان مدرسه، می توان از محافظ صورت استفاده کرد.

به گزارش نیواستریت تایمز، اسماعیل صبری یعقوب، وزیر ارشد امنیت، گفت که دولت به دنبال جایگزینی محافظ صورت به جای ماسک صورت برای کودکان مدارس است.

وی گفت: این موضوع با توجه به خانواده هایی که توانایی تهیه ماسک صورت یکبار مصرف را ندارند، به وزارت بهداشت ارائه شده است چرا که محافظ صورت، فقط یکبار خریداری می شود، قابل شستشو و تمیز کردن هستند و تا چهار یا پنج ماه استفاده می شوند. ما همچنین از وزارتخانه خواسته ایم در مورد استفاده از ماسک های صورت پارچه ای که در منازل دوخته می شود، قابل شستشو و نیازی به تغییر روزانه نداشته باشد تحقیق کند. دولت ماسک صورت را برای کودکان مدرسه ای اجباری نکرده است اما به شدت بر آن تاکید دارد.

اسماعیل صبری گفت که از وزارتخانه نیز خواسته شده است که زنان اجازه استفاده از برقع به جای ماسک را نداشته باشند در صورت تصویب این موضوع، بعداً اعلام می شود.

وی اظهار داشت: دولت ممنوعیت سفر بین ایالتی برای جلوگیری از شیوع ویروس از خوشه Sivagangga در کداح، را اتخاذ کرده است. از دیروز، ۴۵ نفر در کداح، پرلیس و پنانگ از طریق این خوشه آلوده شده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده + شانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!