بهترین کیک تیرامیسو در رستوران ایتالیایی Bel Pasto

توریست مالزی -آیا می دانید تیرامیسو Tiramisù یکی از پنج واژه ایتالیایی شناخته شده در جهان است؟ در حالی که تهیه این دسر کار سختی نیست و معمولاً در...
توریست مالزی -آیا می دانید تیرامیسو Tiramisù یکی از پنج واژه ایتالیایی شناخته شده در جهان است؟ در حالی که تهیه این دسر کار سختی نیست و معمولاً در اکثر کافه ها و رستوران ها یافت می شود، تنها تعداد کمی می توانند آن را مطلوب تهیه کنند. رستوران ایتالیایی Bel Pasto یک جواهر پنهان در کپونگ است که به خاطر سرو بهترین تیرامیسو در کی ال معروف است.

به گزارش کی ال فودی، برای کسانی که در جستجوی تیرامیسو واقعی ایتالیایی و سرو غذاهای مقرون به صرفه و اصیل ایتالیایی هستند، رستوران ایتالیایی Bel Pasto بهترین گزینه است. این رستوران توسط یک ایتالیایی واقعی اداره می شود. لیدی فینگرهای آغشته به قهوه روی لایه های ابریشمی کرم ماسکارپونه چیده شده و با پاشیدن پودر کاکائو به پایان می رسند. ناگفته نماند که تیرامیس Bel Pasto در مقایسه با جاهای دیگر با قیمت خوب و مناسبی به فروش می رود. شما یک تکه از این دسر خوش طعم را با قیمت ۱۰.۸۰ RM دریافت خواهید کرد! اگر به دنبال یک کیک کامل برای خوردن یا جشن هستید، ۱ کیلوگرم فقط ۴۸.۵۰ RM است.

Address: 3-23A, Jalan Desa 2/2, Desa Aman Puri, 52100 Kuala Lumpur, Selangor.
Facebook: https://www.facebook.com/finemealeverytime
Contact: 011-1041 2110


پاسخی ارسال کنید

*

*

5 + شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!