سه ایستگاه (MRT) از ۹ اکتبر موقتاً بسته می شود

توریست مالزی – سه ایستگاه (MRT) از ۹ اکتبر به دلیل آخرین اتصال خطوط MRT Kajang و MRT Putrajaya موقتاً بسته می شوند. به گزارش مالی میل، داتین نورلیا،...
توریست مالزی – سه ایستگاه (MRT) از ۹ اکتبر به دلیل آخرین اتصال خطوط MRT Kajang و MRT Putrajaya موقتاً بسته می شوند.

به گزارش مالی میل، داتین نورلیا، افسر عملیاتی گفت: سه ایستگاه ، Kwasa Damansara ، Kampung Selamat و Sungai Buloh ، تا راه اندازی فاز یک خط جدید MRT پوتراجایا تا ماه آینده بسته خواهند شد. ‘همه قطارهای MRT از Kajang در ایستگاه MRT Kwasa Sentral متوقف می شوند.

وی گفت: ‘یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل بین ایستگاه های Kwasa Sentral MRT و Sungai Buloh MRT برای مسافرانی که مایل به ادامه سفر هستند ارائه می شود. سرویس اتوبوس های شاتل مانند ساعات مشابه ساعات کار MRT، با فاصله ۱۰ دقیقه ای بین ۶ صبح تا ۸ بعد از ظهر و ۱۵ دقیقه ای بین ۸ شب تا نیمه شب کار می کنند. ایستگاه Sungai Buloh KTM و همچنین پارکینگ و امکانات سواری در کنار ایستگاه Sungai Buloh MRT در این دوره به طور معمول کار می کنند.

داتوک امیرالدین معاریس، مدیر پروژه Putrajaya MR Corp Line ، گفت: تعطیلی موقت ضروری است تا اتصال نهایی سیستم های عملیاتی ضروری مانند ارتباطات و سیگنال دهی از خطوط Kajang و Putrajaya امکان پذیر شود.

انتظار می رود فاز یک خط پوتراجایا (قبلاً خط Sungai Buloh-Serdang-Putrajaya شناخته می شد) که شامل ۱۲ ایستگاه از کواسا دامنسرا تا کامپونگ باتو است، تا پایان ماه آینده راه اندازی شود. – برناما

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده + سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!