غیاثی: حضور پیشکسوتان دوومیدانی در مسابقات مالزی نیازی به مجوز شورای برون مرزی نداشت

توریست مالزی – مدیرعامل انجمن پیشکسوتان دوومیدانی گفت: حضور ورزشکاران پیشکسوت در مسابقات مالزی نیازی به محوز شورای برون مرزی و هماهنگی فدراسیون نداشت. به گزارش فارسی، تیمور غیاثی...
توریست مالزی – مدیرعامل انجمن پیشکسوتان دوومیدانی گفت: حضور ورزشکاران پیشکسوت در مسابقات مالزی نیازی به محوز شورای برون مرزی و هماهنگی فدراسیون نداشت.

به گزارش فارسی، تیمور غیاثی در مورد اعزام جمعی از پیشکسوتان دوومیدانی به مسابقات بین المللی مالزی اظهار داشت: انجمن پیشکسوتان ایران که به صورت یک NGO عمل می‌کند در هر دوره نفراتی را به مسابقات آن هم با هزینه شخصی خودشان اعزام می‌کند. این NGO در وزارت کشور ثبت شده و مجوز فعالیت هم دارد.

وی در مورد اینکه آیا برای اعزام نیازی به هماهنگی با وزارت ورزش و شورای برون‌مرزی وجود دارد یا خیر، گفت: هیچ احتیاجی به مجوز شورای برون‌مرزی وجود ندارد و هر کسی بخواهد به صورت آزاد می‌تواند در مسابقات شرکت کند. انجمن پیشکسوتان دوومیدانی کاملاً مستقل از فدراسیون عمل می‌کند. ما حتی رایزنی‌هایی را هم برای کمک گرفتن از فدراسیون انجام دادیم که آنها کاری برای ما نکردند.

غیاثی عنوان کرد: تعداد ۵۰ ورزشکار از ۳۵ سال به بالا در این مسابقات حضور دارند و مسابقه می‌دهند، هزینه اعزام ورزشکاران را همان‌طور که گفتم بر عهده خودشان است و هر نفر حدود ۱۲ میلیون تومان هزینه کرده‌ اند.

در بیست و یکمین دوره رقابت های دوومیدانی پیشکسوتان آسیا که در ساراواک مالزی در حال برگزاری است، خردمند حیدری دونده پیشکسوت مازندرانی در گروه سنی ۵۵ تا ۶۰ سال در ماده ۸۰۰ متر صاحب نشان طلا شد.

تیم پیشکسوتان ایران با ۱۴ ورزشکار در بخش بانوان و ۳۲ ورزشکار در بخش آقایان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!