فرودگاه بین المللی لنکاوی در میان ۷ فرودگاه برتر جهان

توریست مالزی – فرودگاه بین المللی لنکاوی به عنوان یکی از هفت فرودگاه برتر جهان توسط شورای بین المللی فرودگاه ها (ACI) انتخاب شده است. به گزارش استار، مدیر...
توریست مالزی – فرودگاه بین المللی لنکاوی به عنوان یکی از هفت فرودگاه برتر جهان توسط شورای بین المللی فرودگاه ها (ACI) انتخاب شده است.

به گزارش استار، مدیر اجرایی گروه فرودگاه های مالزی گفت: این انتخاب به جامعه فرودگاه ها انگیزه بیشتری می دهد تا علی رغم این دوره دشوار، تلاش بیشتری کنند. این تقدیر اخیر گواهی بر تعهد و تلاش ما برای بالا بردن مداوم استاندارد خدمات و کیفیت است.

وی گفت: ما به طور مستمر بالاترین سطح اقدامات ایمنی را در فرودگاه اجرا می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که مسافران تجربه خوبی داشته باشند، ما به دنبال جلب اعتماد مردم در سفرهای هوایی هستیم. ما می خواهیم که آمادگی خوبی داشته باشیم زیرا انتظار داریم در هنگام باز شدن مرزها جابجایی مسافران افزایش یابد.

فرودگاه بین المللی لنکاوی به طور مداوم امتیازات بالایی در خدمات مشتری کسب کرده و جوایز ACI مانند بهترین فرودگاه کوچک بر اساس منطقه و بهترین فرودگاه بر اساس اندازه (سالانه دو تا پنج میلیون مسافر) را از آن خود کرده است. این فرودگاه در سال ۲۰۱۸ گسترش یافته و سالانه چهار میلیون مسافر در آن جابجا می شود. این فرودگاه در سال گذشته در مجموع ۲.۹ میلیون جابجایی مسافر را ثبت کرده است که ۸ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۸ بوده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!