مدرسه میمون‌ها در تایلند

توریست مالزی – مدارس و مزارع نارگیل تایلند و بیمارستان اورانگوتان‌های مالزی هر سال شاهد گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیاست که از حرکات میمون‌ها شگفت زده می‌شوند به...
توریست مالزی – مدارس و مزارع نارگیل تایلند و بیمارستان اورانگوتان‌های مالزی هر سال شاهد گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیاست که از حرکات میمون‌ها شگفت زده می‌شوند
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ میمون های جوان در تایلند به مدرسه می روند و ضمن فراگیری اعداد و ارقام در زمینه نحوه برداشت نارگیل و انجام برخی حرکات ورزشی و انواع شیرین کاری های جذاب و سرگرم کننده آموزش می بینند. این میمون ها پس از دو سال آموزش به کارگران و هنرمندانی ماهر تبدیل می شوند که به علت چالاکی و کارایی بالا، قادرند در هشت ساعت کاری ۶۰۰ تا یکهزار نارگیل را از درختان بلند مزارع نارگیل بچینند و جمع آوری کنند. میمون هایی قطب افزایش درآمد در کشاورزی و صنعت گردشگری تایلند محسوب می شوند.
بازار خرید و فروش میمون های مدرسه رفته در میان تایلندی ها رونق داغی دارد به طوری که کف قیمت های پیشنهادی برای خرید هر یک از آن ها از ۲ هزار دلار شروع می شود.
متفاوت ترین بیمارستان که تنها بیمارستان ویژه اورانگوتان ها در دنیا به شمار می رود، در همسایگی تایلند واقع در کشور مالزی قرار دارد. بیمارستان اورانگوتان ها در جزیره ای به همین نام در چهارصد کیلومتری پایتخت مالزی واقع شده است که در آن از نوزدان اورانگوتان هایی که مادرشان را از دست داده اند و یا نارس و غیر طبیعی به دنیا آمده اند، نگهداری و مراقبت می شود.
مالزی دارای گونه ای از اورانگوتان هایی است که به گفته کارشناسان نسل آنان رو به انقراض است و تنها ۳ هزار از این نوع در جهان باقی مانده است. این کشور برای حفاظت از این گونه رو به انقراض بیمارستانی ویژه تاسیس کرده است که با همه تجهیزات و کادر پزشکی مجرب در این زمینه فعال است.
مدارس و مزارع نارگیل تایلند و بیمارستان اورانگوتان های مالزی هرسال شاهد گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیاست که از هوش سرشار و حرکات جذاب میمون های جنوب شرق آسیا شگفت زده می شوند.

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!