ممنوعیت فروش سه محصول آرایشی در مالزی

توریست مالزی- وزارت بهداشت مالزی، سه محصول آرایشی را که حاوی سم هستند و میتوانند برای سلامت مضر باشند، نام برد. در اعلامیه روز جمعه ۲۳ فوریه ۲۰۱۸، داتوک دکتر...
توریست مالزی- وزارت بهداشت مالزی، سه محصول آرایشی را که حاوی سم هستند و میتوانند برای سلامت مضر باشند، نام برد. در اعلامیه روز جمعه ۲۳ فوریه ۲۰۱۸، داتوک دکتر نو هیشام عبدا..، مدیر کل بهداشت و درمان گفت که کرم روز GG pinky برای پوست، کرم Tati Therapy 1 و Tati Therapy 2 از جمله این محصولات آرایشی هستند.

مجوز تولید این محصولات آرایشی توسط مدیر ارشد خدمات دارویی پس از شناسایی سموم در این محصولات، لغو شده است. دکتر نور هاشم گفت، در این محصولات آرایشی، جیوه، هیدروکینون و ترتینوئین که در محصولات آرایشی ممنوع است، استفاده شده است.

وی هشدار داد که فروشندگان و توزیع کننده ها فروش و توزیع این سه محصول آرایشی را بلافاصله متوقف کنند چون ممکن است تحت مجازات مقررات کنترل دارو و لوازم آرایشی ۱۹۸۴ قرار گیرند.

در صورت هرگونه سوال، به مصرف کنندگان توصیه میشود با اداره تنظیم مقررات دارویی ملی با شماره ۰۳۷۸۸۳۵۴۰۰ و یا آدرس الکترونیکی [email protected] و یا آدرس وب سایت NPRA مراجعه کنند.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!