هشدار سفارت مالزی در آمریکا در مورد آشوب های این کشور

توریست مالزی – همزمان با گسترش اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا سفارت مالزی در این کشور از اتباع مالزی خواست که برای حفظ ایمنی خود مراتب حزم و احتیاط...
توریست مالزی – همزمان با گسترش اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا سفارت مالزی در این کشور از اتباع مالزی خواست که برای حفظ ایمنی خود مراتب حزم و احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از برناما ،‌ سفارت مالزی در واشنگتن دی‌سی با انتشار توصیه‌نامه‌ای همچنین به شهروندان مالزی توصیه کرد که از مناطق تظاهرات دوری کنند و در خانه بمانند و از مقررات منع رفت و آمد اعمال شده توسط مقامات محلی تبعیت کنند.

سفارت مالزی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی از آسیب رسیدن یا مجروح شدن اتباع این کشور در آمریکا در جریان ناآرامی‌ها و اعتراضات دریافت نکرده است . در پی کشته شدن “جورج فلوید” یک مرد ساهپوست با خشونت پلیس در شهر مینیاپولیس ،‌چندین شهر آمریکا در روزهای گذشته به صحنه تظاهرات و درگیری معترضان با نیروهای پلیس تبدیل شده است. مردم آمریکا به تبعیض و نابرابری و خشونت پلیس این کشور اعتراض دارند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شهرهای لس آنجلس ،‌فیلادلفیا و آتلانتا از جمله چندین شهری بودند که روز شنبه مقررات منع رفت و آمد اعلام کردند. در شهر لوییزویل ایالت کنتاکی نیز مقررات منع آمد و رفت شبانه اعلام شده است.




پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده + 20 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!