ورزش “تِکبال” در مسابقات داخل سالن آسیا ۲۰۲۱

توریست مالزی – شورای المپیک آسیا، با حضور ورزش “تِکبال” به عنوان رشته نمایشی در بازیهای داخل سالن آسیا ۲۰۲۱ تایلند موافقت کرد. به گزارش فدراسیون انجمنهای ورزشی، در...
توریست مالزی – شورای المپیک آسیا، با حضور ورزش “تِکبال” به عنوان رشته نمایشی در بازیهای داخل سالن آسیا ۲۰۲۱ تایلند موافقت کرد.

به گزارش فدراسیون انجمنهای ورزشی، در نشست شورای المپیک آسیا که به صورت ویدیو کنفرانس در کویت تشکیل شد، برنامه ریزی برای برگزاری ششمین دوره بازیهای داخل سالن و ورزش های رزمی آسیا در سال ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت. در این اجلاس مقرر شد این مسابقات از ۲۱ تا ۳۰ ماه مه ۲۰۲۱ در دو شهر بانکوک و پاتایا و با حضور ۲۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی برگزار شود.

بر همین اساس رشته های تِکبال و ورزش های هوایی (بدون سرنشین) به عنوان رشته های نمایشی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

رشته ورزشی تِکبال که به تازگی تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی قرار گرفته در مجمع عمومی المپیک آسیا که سال گذشته برگزار شد بعنوان یک ورزش جدید مورد تایید قرار گرفته و در بازیهای المپیک ساحلی آسیا که آذر امسال در چین برگزار می شود نیز حضور خواهد داشت.

تکبال ترکیبی از پینگ پونگ و فوتبال است که بصورت ۲ نفره و چند نفره اجرا می شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 − 11 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!