ورود مسافران واکسینه شده از اول آوریل بدون نیاز به پرواز VTL و بدون قرنطینه به سنگاپور

توریست مالزی – هیچ سهمیه‌ای برای تعداد ورودی‌های روزانه وجود نخواهد داشت و برای مسافران واکسینه شده نیازی به مجوز ورود نخواهد بود. به گزارش استار، همه مسافرانی که...
توریست مالزی – هیچ سهمیه‌ای برای تعداد ورودی‌های روزانه وجود نخواهد داشت و برای مسافران واکسینه شده نیازی به مجوز ورود نخواهد بود.

به گزارش استار، همه مسافرانی که در برابر کووید-۱۹ واکسینه شده اند و کودکان زیر ۱۲ سال بدون واکسینه، می توانند از ساعت ۲۳:۵۹ روز ۳۱ مارس فقط با آزمایش کووید-۱۹ قبل از حرکت وارد سنگاپور شوند. در مهم‌ترین اقدام سنگاپور برای بازگشایی مرزهایش، مسافران دیگر نیازی به استفاده از پروازهای تعیین‌شده برای ورود بدون قرنطینه به سنگاپور و نیازی به انجام آزمایش سریع آنتی‌ژن کووید-۱۹ (ART) در ۲۴ ساعت پس از ورود نخواهند داشت.

همچنین هیچ سهمیه‌ای برای تعداد ورودی‌های روزانه وجود نخواهد داشت و مسافران واکسینه شده نیازی به مجوز ورود نخواهد ذاشت. سیاست‌های مرزی جدید تجربه سفر را تقریباً مشابه قبل از همه‌گیری خواهد کرد. طرح سفر جدید، با نام چارچوب سفر واکسینه شده، جایگزین طرح واکسینه شده سفر (VTL) خواهد شد. وزارت بهداشت سنگاپور (MOH) اعلام کرد، آزمایش دو روز قبل از حرکت، فعلا برقرار است.

وزارت بهداشت سنگاپور گفت: «ما به نظارت بر وضعیت‌های محلی و جهانی کووید-۱۹ ادامه خواهیم داد و در هفته‌های آتی حذف الزامات آزمایش قبل از عزیمت را در نظر خواهیم گرفت.»

مسافرانی که به طور کامل واکسینه نشده اند، بر اساس سیاست هزینه برای افراد واکسینه نشده که در جامعه به کووید-۱۹ مبتلا شده اند، مسئول هزینه های درمان کووید-۱۹ خود خواهند بود.

همچنین وزیر حمل و نقل مالزی گفت: حمل و نقل عمومی بین مالزی و سنگاپور از اول آوریل زمانی که دو کشور مرزهای زمینی خود را به روی همه مسافران باز کنند، از سر گرفته می شود. این امر در مورد همه اشکال حمل و نقل عمومی فرامرزی از جمله اتوبوس های استیج، اتوبوس های سریع السیر، اتوبوس های توریستی، اتوبوس های کارگری و تاکسی اعمال می شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه + چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!