کمبود راننده باعث نوسانات ناگهانی قیمت گراب شد

توریست مالزی – Grab Malaysia اعلام کرد: هیچ افزایش قیمت جدیدی برای خدمات آنها وجود ندارد، اما کمبود راننده باعث نوسانات ناگهانی قیمت شد. به گزارش نیواستریت تایمز، افزایش...
توریست مالزی – Grab Malaysia اعلام کرد: هیچ افزایش قیمت جدیدی برای خدمات آنها وجود ندارد، اما کمبود راننده باعث نوسانات ناگهانی قیمت شد.

به گزارش نیواستریت تایمز، افزایش شدید تقاضا از سوی مسافران پس از بیماری همه گیر و رانندگان کمتر احتمالاً منجر به افزایش قیمت شده است، این نوسانات در عرضه و تقاضا ناشی از عوامل متعددی است که از جمله آنها می توان ورد به مرحله آندمیک و لغو اخیر اقدامات کووید – ۱۹ اشاره کرد.

این شرکت اعلام داشت: «در دو سال گذشته، بسیاری از شرکای راننده به دلیل نگرانی‌های مربوط به کووید-۱۹ و عدم تقاضا، روی پلت فرم ما غیرفعال شده‌اند و با لغو اخیر اقدامات کووید – ۱۹، ما شاهد افزایش سریع رزروهای سواری در پلت فرم خود بوده ایم. این امر با دوره های جشن اخیر بیشتر تقویت شده است. وقتی تعداد افرادی که در یک منطقه سفری را رزرو می‌کنند بیشتر از تعداد رانندگان موجود در یک منطقه باشد، کرایه‌ها افزایش می‌یابد تا رانندگان بیشتری را تشویق کند به جایی که مسافران هستند بروند.

Grab Malaysia افزود: رانندگان جدید ملزم به رعایت الزامات نظارتی مختلف، مانند شش ساعت آموزش، امتحان در آموزشگاه‌های رانندگی، بازرسی خودرو، خرید بیمه، و جمع‌آوری و ارائه اسناد به سازمان‌های دولتی مختلف برای پردازش هستند. تا اواسط ماه می امسال، تعداد شرکای راننده روی پلت فرم هنوز کمتر از ۷۰ درصد آن چیزی است که قبل از همه گیری بود. ما می‌خواهیم واضح بگوییم که هیچ تغییری در ساختار کرایه‌های خود ایجاد نکرده‌ایم.

این سازمان در بیانیه خود اعلام داشت: افزایش ازدحام ترافیک پس از همه‌گیری منجر به افزایش هزینه‌ها (از نظر زمان و سوخت) برای سرویس دهی به هر سواری شده است که به طور همزمان ظرفیت مؤثر رانندگان را برای ارائه خدمات بیشتر کاهش می‌دهد. یک عدم تطابق وجود دارد زیرا افزایش تقاضا از تعداد رانندگان پیشی گرفته است. در درازمدت، ما بر تعهد خود برای ارائه سواری مقرون به صرفه برای جامعه خود ثابت قدم می مانیم. اما در کوتاه مدت، ما تلاش خواهیم کرد تا به همه خواسته ها پاسخ دهیم.

این سازمان اعلام داشت: تعدادی گام برداشته است، از جمله مشوق‌ها و اعطای یارانه.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − دوازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!