گرب، در ساعات اولیه صبح پرداخت نقدی را غیرفعال کرد

توریست مالزی – تقریباً تمام حوادث غیرمترقبه در هنگام سوار شدن در Grab در هنگام پرداخت کرایه به ویژه در شب اتفاق می افتد. از همین رو گرب اعلام...
توریست مالزی – تقریباً تمام حوادث غیرمترقبه در هنگام سوار شدن در Grab در هنگام پرداخت کرایه به ویژه در شب اتفاق می افتد. از همین رو گرب اعلام کرد که در ساعات اولیه صبح پرداخت نقدی غیرفعال شد و فقط پرداخت از طریق کارت های بانکی امکان پذیر خواهد بود. این تغییر از ابتدای ۶ نوامبر، در کلانگ‌ولی به اجرا درآمده است.
به گزارش استار مالزی، در این اطلاعیه آمده است: داده های آماری نشان می دهد که جرایم روی داده در شب چهار برابر بیش از روز است. علاوه بر این ، در سال گذشته، ۹۹٪ از کل حوادث در این سیستم تاکسی رانی، در هنگام پرداخت کرایه با پول نقد رخ داده است. این اطلاعیه مشخص نگرده که قربانیان این حوادث راننده بوده اند یا مسافر.
در اطلاعیه گرب همچنین اشاره شده: منع پرداخت نقدی در ساعات ۲ تا ۶ صبح به عنوان بخشی از به روزرسانی های مربوط به ایمنی مسافر و راننده است. رزرو JustGrab (از فرودگاه) و GrabCar Exec (از طریق فرودگاه و از فرودگاه) تحت تأثیر این برنامه قرار نمی گیرد. مسافران برای رزرو گرب در این ساعات باید با از GrabPay یا یک کارت اعتباری استفاده نمایند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 − یازده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!