ازدواج مرد اندونزیایی با پلوپز

توریست مالزی – در عجیب‌ترین مورد مراسم عروسی، ازدواج یک مرد اندونزیایی با پلوپز به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «کهویرول آنام» در حالی که لباس دامادی بر تن...
توریست مالزی – در عجیب‌ترین مورد مراسم عروسی، ازدواج یک مرد اندونزیایی با پلوپز به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «کهویرول آنام» در حالی که لباس دامادی بر تن داشت مراسم ازدواج خود با این پلوپز را در یک دفتر ازدواج به ثبت رساند.

تصاویری که در توئیتر منتشر شده گوشه‌های از این ازدواج عجیب را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر در حالی که داماد جوان، پلوپز را در دست خود گرفته دیده می‌شود. تصویر دیگر داماد را در حال امضای برگه‌های مربوط به مراسم ازدواجش نشان می‌دهد. آنام با انتشار این تصاویر در توئیتر خود نوشت: سفید، آرام و کامل، اصلا حرف نمی‌زند (شکایت نمی‌کند)، در آشپزی عالی است. اکنون رویایی به حقیقت تبدیل شد. بدون تو برنج من پخته نمی‌شود.

انتشار این پست و تصاویر از سوی آنام موجب حیرت کاربران در توئیتر شد. در حالی که برخی از کاربران با رویکرد طنز به این اتفاق نگاه کردند، اما برخی نیز این داماد را مورد سرزنش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: همسر برای چهار روز.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که انتشار اخباری این چنین در فضای مجازی خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز در موردی مشابه ازدواج یک زن ۲۴ ساله اهل روسیه با کیف خود خبرساز شده بود.




پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!