بزرگترین کافه بازی در KL که در آن می توانید غذا بخورید و بازی کنید

توریست مالزی – آیا به دنبال مکانی هستید که همزمان با بازی غذاهای مورد علاقه خود را نیز بخورید و از نوشیدن قهوه لذت ببرید؟ کافه بازی ATO در...
توریست مالزی – آیا به دنبال مکانی هستید که همزمان با بازی غذاهای مورد علاقه خود را نیز بخورید و از نوشیدن قهوه لذت ببرید؟ کافه بازی ATO در TTDI، بهشت ​​عاشقان بازی است!

به گزارش کی ال فودی، فضای داخلی بزرگ آن، تقریباً مانند انبار، مینیمال است. بدون طراحی پر زرق و برق، اما حال و هوای مخفیگاه جالبی را به شما می دهد! شما با انواع بازی‌ها در سراسر کافه از جمله PS4، PS5، Nintendo Switch، XBOX و حتی بازی‌های arcade استقبال خواهد کرد! برای انجام همه بازی‌ها باید ۱۰ رینگیت پرداخت کنید و برای غذا یا نوشیدنی‌های کافه نیز باید طبق سفارش پرداخت نمایید.

برخی از مشتریان غیربازیگر فقط برای غذاهای خوشمزه ای که سرو می کنند به اینجا می آیند کافه بازی ATO انواع غذاها، از غذاهای آسیایی گرفته تا غذاهای غربی، غذاهای اصلی گرفته تا دسرها و تنقلات را سرو می‌کند! اگر فقط می خواهید چند لقمه کوچک بخورید، می توانید در حین بازی تنقلات بخورید و قهوه بنوشید. به غیر از غذا، بخشی نیز وجود دارد که در آن انواع بازی‌های ویدیویی، لوازم جانبی بازی و تجهیزات را در کافه می‌فروشند.

ATO Gaming Cafe @ TTDI


Address: 58371, Jalan Sungai Penchala, Kampung Sungai Penchala, 60000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur


Operating hours: 10 am – ۱۰ pm (Monday – Wednesday) | 10am – ۱۲am (Thursday – Sunday)


Status: Pork-free, alcohol-free (using halal-sourced ingredients)


پاسخی ارسال کنید

*

*

6 + پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!