به زودی واتساپ به شما اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید

توریست مالزی – بر اساس گزارش تازه منتشر شده، واتساپ به زودی به کاربرانش اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را از دید مخاطبین خود پنهان کنند. به گزارش...
توریست مالزی – بر اساس گزارش تازه منتشر شده، واتساپ به زودی به کاربرانش اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را از دید مخاطبین خود پنهان کنند.

به گزارش گجت نیوز، کمپانی واتساپ برای بهبود تجربه کاربری پیام‌رسان خودش مشغول توسعه امکانات و ویژگی‌های جدیدی است که هر از گاهی به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار می‌گیرد. اما یکی از بهترین قابلیت‌ها که مدت‌ها منتظرش بودیم به زودی به این برنامه اضافه خواهد شد. به گزارش WABetaInfo، واتساپ مشغول توسعه قابلیتی است که به کاربرانش اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را از مخاطبین خود پنهان کنند.

روز شنبه، اسکرین شاتی از تنظیمات جدید حریم خصوصی WhatsApp به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد شما می‌توانید تصمیم بگیرید چه شخصی از آنلاین بودن شما در این برنامه مطلع باشد. این ویژگی در راستای جدیدترین قابلیت‌هایی است که به بخش Last Seen پیام‌رسان واتس اپ اضافه شده است.

به دنبال عرضه آزمایشی در ماه آوریل، این کمپانی بروزرسانی را برای اپلیکیشن پیام‌رسان خودش منتشر کرد که گزینه My Contacts Expect را اضافه می‌کند تا کاربر کنترل بیشتری روی اینکه چه کسی از آخرین بازدید او از برنامه مطلع شود، داشته باشد. مشکل با وضعیت Last Seen واتساپ اینجاست که به مخاطبین شما اجازه می‌دهد حتی اگر رسید خواندن پیام را خاموش کرده باشید، متوجه شوند چه زمانی آنلاین هستید و از برنامه استفاده می‌کنید.

اما اسکرین شاتی که از مرحله توسعه نسخه‌های آینده این برنامه منتشر شده، گزینه‌های جدید تنظیم وضعیت آنلاین بودن کاربر در واتساپ را نشان می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تعیین کنید چه کسی نتواند آخرین بازدید شما از برنامه را ببیند و چه کسی نبیند. تعجب‌برانگیز است که واتساپ پس از این همه مدت چطور چنین قابلیتی را به برنامه خودش اضافه نکرده و همچنان در حال توسعه آن است؛ اما در هر صورت، مطمئناً بسیاری از کاربران از این خبر که به زودی می‌توانند چنین قابلیتی را در WhatsApp داشته باشند خوشحال شدند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

سه + هجده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!