بیرانوند نامزد دریافت جایزه رؤیایی AFC شد

توریست مالزی – کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرستی مشتمل بر ۲۶ مورد از تأثیرگذارترین عوامل فوتبالی در حوزه توسعه و پیشرفت اجتماعی در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که بر...
توریست مالزی – کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرستی مشتمل بر ۲۶ مورد از تأثیرگذارترین عوامل فوتبالی در حوزه توسعه و پیشرفت اجتماعی در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون‌های فوتبال ژاپن، مالزی، ازبکستان و چین برای کسب عنوان جایزه الهام‌بخشی فوتبال آسیا رقابت خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، در همین حال در بخش جایزه توسعه فوتبال نیز فدراسیون‌های فوتبال هنگ‌کنگ، اردن، میانمار و سنگاپور نامزد شده‌اند. برای کسب جایزه جاه‌طلبی فوتبال آسیا نیز فدراسیون‌های فوتبال گوام، مغولستان و فلسطین نامزد شده‌اند.
رقابتی‌ترین حوزه در میان بهترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹، مربوط به سازمان‌های مردم نهاد است. در این بخش هشت نامزد معرفی شده‌اند که شامل؛ بنیاد شانگهای ای‌دریم، شانگهای لاو و گریس اسپورتس از چین، سازمان کارگران جهانی چین تایپه، کانون هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران، بنیاد اینکلوسیو ژاپن، بنیاد حمایت از کودکان مالزی و بنیاد چایلد‌ریچ و بنیاد شلتر آشرایا از نپال می‌شود.
در بخش شرکت‌های مرتبط با فوتبال نیز فولکس‌واگن چین، فرش آیسان ایران و شل قطر نامزد شده‌اند.
همچنین در بخش انفرادی دو کاندیدا وجود دارد که یکی از آنها علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران و تیم فوتبال پرسپولیس و دیگری بوجرای بهات از نپال است.
برندگان هر بخش در روز ۳۰ اکتبر (هشتم آبان) در کنفرانس مسئولیت اجتماعی AFC در کوالالامپور معرفی خواهند شد.
فدراسیون‌هایی که در هر بخش پیروز می‌شوند، جایزه نقدی معادل ۱۵ هزار دلار آمریکا برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اجتماعی دریافت خواهند کرد و برندگان سایر حوزه‌ها جایزه‌ای ۱۰ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.


پاسخی ارسال کنید

*

*

دو + 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!