تلاش مالزی برای جذب دانشجویان خارجی

دولت مالزی قصد دارد تا درآمدهای حاصل از دانشجویان خارجی در این کشور را به دو برابر افزایش دهد.
دولت مالزی قصد دارد تا درآمدهای حاصل از دانشجویان خارجی در این کشور را به دو برابر افزایش دهد.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه استار، داتوک سری ادریس جوسو، وزیر آموزش عالی مالزی گفت که این وزارتخانه امیدوار است بتواند تا سال ۲۰۲۰ درآمد حاصل از تحصیل دانشجویان خارجی در مالزی را دو برابر کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر درآمد دانشجویان خارجی برای دولت مالزی ۴.۵ میلیارد رینگیت است که تا سال ۲۰۲۰ این میزان به ۱۰ میلیارد رینگیت خواهد رسید.

وی افزود: ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۰ تعداد دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های مالزی را به ۲۰۰ هزار نفر برسانیم و دستکم دو دانشگاه خود را در جمع ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دهیم.

وزیر آموش عالی مالزی اظهار کرد: یکی از موسسات تحقیقاتی ما در جمع بهترین‌ها در جهان قرار گرفته است و این امر نشان می‌دهد که ما به بخشی از هدف خود دست پیدا کرده‌ایم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

6 − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!