تمدید مقررات منع آمد و شد مشروط تا ۳۱ مارچ

توریست مالزی – مقررات منع آمد و شد مشروط (CMCO) برای دو هفته دیگر در سلانگور، کوالالامپور، جوهور، پنانگ و کلانتان از ۱۹ تا ۳۱ مارچ تمدید شد. به...
توریست مالزی – مقررات منع آمد و شد مشروط (CMCO) برای دو هفته دیگر در سلانگور، کوالالامپور، جوهور، پنانگ و کلانتان از ۱۹ تا ۳۱ مارچ تمدید شد.

به گزارش نیواستریت تایمز، وزیر دفاع داتوک سری اسماعیل صبری گفت: سه ایالت پراک، کداح و نگری سمبیلان که قبلا تحت CMCO بودند، اکنون برای دو هفته دیگر تحت مقررات منع آمد و شد بازیابی (RMCO) قرار می گیرند.

سلانگور تحت CMCO باقی مانده است زیرا بسیاری از مناطق هنوز هم به عنوان مناطق قرمز طبقه بندی می شوند. تمام مناطق در کوالالامپور نیز مناطق قرمز هستند که هر روز به طور متوسط ​​۱۰۳ مورد گزارش می شود. فقط ۳۱.۵ درصد در جوهور و ۳۳.۳ درصد مناطق در کلانتان سبز شده اند، در حالی که موارد در پنانگ روند صعودی دارد، اکثریت آنها هنوز مناطق قرمز یا نارنجی هستند، از این رو این سه ایالت نیز باید تحت CMCO باشند.

اسماعیل صبری گفت: مناطق کوالا مودا و کولیم همچنان تحت CMCO خواهند بود زیرا هر دو محل هنوز دارای خوشه های فعال هستند. سرمبان هم تحت CMCO خواهد بود زیرا هنوز یک منطقه قرمز است. پرلیس، ملاکا، پاهانگ، ترنگانو، صباح، پوتراجایا و لابوآن تحت RMCO باقی خواهند ماند. CMCO در ساراواک تا ۲۹ مارچ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: سفر بین ایالتی در سراسر کشور ممنوع است و سفر بین منطقه ای در صباح و ساراواک مجاز نیست. انتقال کووید – ۱۹ در کشور روند نزولی داشته و از ۱ تا ۱۲ مارچ ۴۳.۷ درصد کاهش یافته است. متوسط ​​موارد ثبت شده روزانه در این مدت ۱۴۶۸ مورد است که کمتر از متوسط ​​۲،۶۰۶ گزارش شده بین ۱۵ تا ۲۸ فوریه است. در صورت ادامه روند در ماه آینده و میزان آلودگی ۰.۸۷ ، موارد روزانه به ۵۰۰ مورد کاهش می یابد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده − شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!