تولد نوزاد حاصل مشارکت پدر و عمه و مادربزرگ

توریست مالزی – ضرب‌المثلی آفریقایی می‌گوید بزرگ کردن یک بچه نیاز به کمک یک روستا دارد، اما در مورد نوزاد یک زوج همجنسگرا، یک خانواده برای بوجود آوردنش مشارکت...
توریست مالزی – ضرب‌المثلی آفریقایی می‌گوید بزرگ کردن یک بچه نیاز به کمک یک روستا دارد، اما در مورد نوزاد یک زوج همجنسگرا، یک خانواده برای بوجود آوردنش مشارکت کرده‌اند.
به گزارش بی بی سی، ماتیو الیج و الیوت دورتی، زوج همجنسگرا، می‌دانستند که تشکیل خانواده به این آسانی‌ها نخواهد بود.
ماتیو الیج پدر نوزاد می‌گوید: “برای زوج‌های همجنسگرا فرزندپذیری مشکلات زیادی دارد. ما نمی‌خواستیم که برای بچه‌دار شدن به دیگران و سیاست سیاستمداران وابسته باشیم.”
خواهر الیوت قبول کرد که تخمک‌هایش را به آنها اهدا کند که این بسیار آن‌ها را خوشحال کرد.
لیا یرایب، خواهر الیوت، می‌گوید: “خودم تردید نداشتم اما چون متاهلم باید می‌رفتم و با همسرم در موردش صحبت می‌کردم و مطمئن می‌شدم که هر دوی ما با این کار مشکلی نداریم. مشکلی نبود و کار اینطوری شروع شد.”
تخمک‌ها با اسپرم ماتیو باردار شدند و مواد ژنتیکی از دو طرف خانواده به کودک داده شد. اما مادر ماتیو با پیشنهاد حمل نوزاد در رحمش همه را شگفت‌زده کرد.
سیسیل الیج مادر ماتیو می گوید: “به عنوان هدیه یک مادر به پسرش می‌دانستم که این کار برای ماتیو خیلی ارزشمند است. می‌دانستم که این در آینده به آن‌ها کمک می‌کند و در موردش شک نکردم.”
این نگرانی وجود داشت که سیسیل ۶۰ ساله نتواند بچه را در رحمش نگه دارد. اما “اوما لوئیز” به دنیا آمد و بچه و مادربزرگش هر دو سلامت بودند. شرایط تولد اوما نشانه‌ای از تغییر معیارهای اجتماعی است. اما خانواده می گویند همه از این تولد راضی نیستند.
ماتیو الیج پدر نوزاد می گوید: “مردم در اینترنت چیزهای منفی می‌نویسند. خیلی از آنها آدمهایی هستند که حوصله‌شان سررفته و دنبال واکنش ما هستند. ولی ما نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که این حس منفی لذت و شادی ما را بهم بزند.”
اما اوما از این جنجال‌ها و خاص بودن تولدش فعلا بی‌خبر است. فعلا برای او عشق و البته بطری بعدی شیر مهم است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده − 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!