جشنواره نور در Desa ParkCity KL

توریست مالزی – با نزدیک شدن به پایان سال، Desa ParkCity با جشنواره نور شما را خیره می کند. فستیوال نور پایان سال دسا پارک سیتی دارای مجموعه ای...
توریست مالزی – با نزدیک شدن به پایان سال، Desa ParkCity با جشنواره نور شما را خیره می کند. فستیوال نور پایان سال دسا پارک سیتی دارای مجموعه ای زیبا از نورهای آبی و سفید است. و از هم اکنون تا ۷ ژانویه ۲۰۲۴ برای عموم باز است!

اگر به دنبال یک ایده عالی برای قرار ملاقات یا فقط یک تفریح ساده هستید، جشنواره نور Desa ParkCity قطعاً چیزی نیست که از دست بدهید! این رویداد با زمان محدود دارای مجموعه وسیعی از ترتیبات نوری است، مانند «باغ زمستانی»، «میدان چراغ‌ها» و تونل چراغ‌های ستاره‌ای. حتماً در کنار درخت غول پیکر ۳۸ فوتی در باغ وینتر چند عکس شبانه بگیرید.

جدای از آن، پرندگان درخشان دووا و شاهکارهای اقیانوسی SØS است. اگر می خواهید قدم زدنی آرام داشته باشید پرندگان نورانی در امتداد پیاده رو زا امتحان کنید! Desa ParkCity به خاطر تزئینات کریسمس خود مشهور است، شما می‌توانید این جشنواره را در پارک مرکزی، دسا پارک سیتی، از هم‌اکنون تا ۷ ژانویه ۲۰۲۴ مشاهده کنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − شانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!