جواهر فروشی حبیب در Semua House تعطیل می شود

توریست مالزی – جواهری حبیب در Semua House، اولین فروشگاه جواهرساز محلی در کلانگ ولی که در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد، پس از ۳۶ سال فعالیت در ۳۰ سپتامبر،...
توریست مالزی – جواهری حبیب در Semua House، اولین فروشگاه جواهرساز محلی در کلانگ ولی که در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد، پس از ۳۶ سال فعالیت در ۳۰ سپتامبر، به فعالیت خود خاتمه می دهد.

به گزارش نیواستریت تایمز، Semua House که در Jalan Masjid India واقع شده است، در دهه ۱۹۸۰ یک مکان خرید محبوب به خصوص برای لباس عروس بود. حبیب یکی از اولین مستاجران مرکز خرید و یکی از آخرین کسانی بود که تا آخرین روز فعالیت داشت قبل از انتقال فروشگاهش به آمپانگ. تحت رهبری مدیر عامل داتوک سری میر حبیب که پس از اتمام تحصیلات، او کسب و کار خود را با بیش از ۳۰ فروشگاه در سراسر کشور به جایی که امروز است گسترش داد.

این برند همچنان بر کیفیت و خلاقیت در تک تک جواهرات تاکید داشت. این آینده نگری او در پیش بینی خواسته های مشتریان در آن دوران بود و یکی از پیشگامان انقلابی در صنعت جواهرات با ارائه طرح های منحصر به فرد و سفارشی مانند زنجیر بلند و سنجاق سینه برای مردان و دکمه هایی برای لباس ملایو برای مردان بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده − سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!