خطوط هوایی ایرآسیا ۷۲ میلیون دلار وام از بانک مالزی دریافت کرد

توریست مالزی – شرکت هواپیمایی ایرآسیا که به شدت از بحران کرونا آسیب دیده است اعلام کرد که موفق به دریافت یک وام ۷۲ میلیون دلاری از بانک توسعه...
توریست مالزی – شرکت هواپیمایی ایرآسیا که به شدت از بحران کرونا آسیب دیده است اعلام کرد که موفق به دریافت یک وام ۷۲ میلیون دلاری از بانک توسعه صباح مالزی شده و آن را در راستای جمع آوری کمک های مالی به واحدهای خود پرداخت کرده است.

به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی ایرآسیا در یک اطلاعیه بورسی اعلام کرد که موفق به دریافت یک وام ۷۲ میلیون دلاری از بانک توسعه صباح مالزی شده است و آن را در راستای جمع آوری کمک های مالی به واحدهای خود پرداخت کرده است.

خطوط هوایی ایرآسیا همچنین اعلام کرد که این وام با ضمانت دولت پشتیبانی نمی شود اگرچه این گروه به دنبال وام هایی است که بتواند با ضمانت دولتی دریافت کند. این شرکت هواپیمایی به دنبال جمع آوری مبلغی معادل ۲.۵ میلیارد رینگیت تا پایان سال است که ۱.۵ میلیارد از آن می تواند از وام های بانکی تامین شود.

به گفته خطوط هوایی ایرآسیا، این وام به منظور تأمین بودجه پروژه های توسعه ای خاص بر اساس توافق این شرکت هواپیمایی و بانک توسعه صباح پرداخت شده است و شامل ۱۷۰ میلیون رینگیت برای ایجاد و بهره برداری از یک زنجیره تامین مواد غذایی دیجیتال و امکانات لازم برای نگهداری و انتقال غذاهای سرد در ایالت صباح می شود.

بقیه این وام صرف بخشی از پروژه تبدیل فرودگاه پایتخت به یک مرکز بین المللی برای پروازهای ایرآسیا خواهد شد. این وام همچنین برای تأمین مالی ارتقاء پلتفرم های تجارت الکترونیکی و بازاریابی محصولات صباح و تبلیغ مقاصد گردشگری با استفاده از امکانات این خطوط هوایی پرداخت شده است.

در این بیانیه آمده است: هدف اصلی وام، افزایش امکانات در ایالت صباح با افزایش زنجیره تأمین و تقویت اتصالات آن و همچنین ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار شغل جدید در این فرایند است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!