دستگیری باند سرقت توسط پلیس

توریست مالزی-  پلیس یک باند هفت نفره را که از فروشگاه های ۲۴ ساعته سرقت می کردند، دستگیر کرد. اعضای باند گنگ ساریا  بین ۱۷ تا ۲۶ ساله  هستند...
توریست مالزی-  پلیس یک باند هفت نفره را که از فروشگاه های ۲۴ ساعته سرقت می کردند، دستگیر کرد.

اعضای باند گنگ ساریا  بین ۱۷ تا ۲۶ ساله  هستند که به مدت شش ماه فعال بوده‌اند و در منطقه کلانگ ولی فعالیت می کردند.

رییس پلیس چراس، عبدالغنی محمد جی گفت:  یک کارگروه ویژه از بخش جرایم بزرگ چراس (D9) مظنونین از جمله طراح گروه، را طی یک عملیات دستگیر کردند. آنها به بهانه خرید سیگار در حالی که کلاه ایمنی بر سر داشتند وارد فروشگاه های ۲۴ ساعته می شدند و سرقت می کردند.

به گزارش سان دیلی، او گفت: ” متهمان صندوقداران و کارکنان فروشگاه ها را با بطری های آبجو و ساطور تهدید می کردند. مواردی وجود دارد که متهمان به صندوقداران صدمه زده اند.”

عبدالغنی گفت که طراح گروه در خانه اش بازداشت شده است و شش مظنون دیگر در یک رستوران درتامان مولاری دستگیر شدند. وی افزود: “همچنین یک بنگلادشی بین بازداشت شدگان است که سیگارهای دزدیده شده از فروشگاه‌ها را از اعضای باند خریداری می کرده است.”

وی گفت: “ما معتقدیم که این باند در ۱۳ مورد سرقت از فروشگاه های چراس، سه فروشگاه در وانگسا ماجو، سه  تا در دانگ وانگی، یکی در امپنگ جایا و یکی در کجنگ شرکت داشته اند.”  رییس پلیس گفت: دو ماشین، یک ساطور، کلاه ایمنی، لباسهایی که در هنگام سرقت استفاده شده است، کاندوم و یک باتوم از آنها ضبط شده است.

عبدالغنی همچنین به صاحبان و کارکنان فروشگاههای ۲۴ ساعته توصیه کرد که در هنگام برخورد با مشتریانی که در ساعات اولیه صبح می‌آیند، به ویژه کسانی که کلاه ایمنی دارند، احتیاط کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!