دولت سیستم ردیابی پناهندگان را تصویب کرد

توریست مالزی – دولت سیستم اطلاعاتی ردیابی پناهندگان (TRIS) را برای همه دارندگان کارت کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) در مالزی تصویب کرد. به گزارش استار، داتوک...
توریست مالزی – دولت سیستم اطلاعاتی ردیابی پناهندگان (TRIS) را برای همه دارندگان کارت کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) در مالزی تصویب کرد.

به گزارش استار، داتوک سری حمزه زین الدین وزیر کشور گفت: دارندگان کارت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در کشور باید در TRIS ثبت نام کنند تا ما از محل زندگی آنها آگاه باشیم. کابینه امی خواهد اطمینان حاصل کند که همه داده‌های دارندگان کارت UNHCR دوباره در TRIS ثبت خواهد شد.

وی گفت: از طریق TRIS همچنین می توان اطمینان حاصل کرد که آیا آنها به منظور اشتغال در کشور ما زندگی می کنند یا برای انجام سایر موارد که می تواند از طریق سیاست مصوب شورای امنیت ملی بهبود یابد.

حمزه، نماینده پارلمان لاروت، گفت که TRIS چندین سال آزمایش شده بود و مجوز اجرای آن در مقیاس وسیع داده شد. اجرای TRIS به شرکتی واگذار شده که از جمله باید اطلاعات همه پناهندگان به ویژه محل سکونت آنها را مشخص کند. TRIS سیستم پایگاه داده مالزی در مورد دارندگان کارت و پناهجویان UNHCR است و علاوه بر به روز رسانی فرآیندهای مدیریت و مشخصات همراه با جمع آوری داده ها، ثبت نام، ذخیره سازی پروفایل، تجزیه و تحلیل و فرآیندهای گزارش برای دولت مالزی کمک خواهد کرد.

حمزه در پاسخ به سوالی درباره اولین بیمار آبله میمون در تایلند که به محض اطلاع از نتیجه غربالگری در پوکت ناپدید شد، گفت: موضوع به پلیس اطلاع داده شده است تا در صورت فرار به مالزی، بیمار را شناسایی کنند. گزارش شده است که مقامات بهداشتی تایلند به دنبال یک مرد ۲۷ ساله برای درمان و کنترل شیوع این بیماری هستند. – برناما

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!