دو تن از محکومان ایرانی از زندان های تایلند به کشور منتقل شدند

توریست مالزی – معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: دو تن از محکومان ایرانی از زندان های تایلند به کشور منتقل شدند. تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰...
توریست مالزی – معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: دو تن از محکومان ایرانی از زندان های تایلند به کشور منتقل شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ – ۲۲ دی ۱۳۹۸- کد خبر: ۵۸۵۹۴۵
محمود عباسی، رئیس کمیته انتقال محکومان و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال دو تن از محکومان ایرانی از زندان های تایلند به زندان های کشور خبر داد و گفت: به دنبال انتقال هجده تن از محکومان ایرانی از تایلند در دو ماه گذشته به کشور دو تن دیگر از محکومان ایرانی از تایلند به کشور منتقل شدند.

وی افزود: اتهام این افراد قاچاق مواد مخدر می باشد که در تایلند به حبس ابد محکوم و پس از گذرانیدن نه سال از محکومیت خود در زندان های تایلند و با یک مرحله عفو، محکومیت آنان به سی سال حبس تقلیل یافته که با انتقال آنان به کشور باید باقیمانده محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری به هموطنانمان که قصد عزیمت به دیگر کشورها خصوصاً کشورهای آسیای جنوب شرقی و آسیای میانه را دارند هشدار داد به قوانین و مقررات دیگر کشورها احترام بگذارند زیرا در صورت ارتکاب جرم حتی قاچاق حداقلی مواد مخدر، زندان های سختی در انتظار است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!