راه‌اندازی اپلیکیشن بومی «بانک اسلام» در مالزی

توریست مالزی -ر «بانک اسلام» در کشور مالزی اپلیکیشن بانکداری دیجیتال کاملا بومی خود را راه‌اندازی کرد. به گزارش ایکنا به نقل از The Sun Daily، اپلیکیشن بانکداری کاملاً...
توریست مالزی -ر «بانک اسلام» در کشور مالزی اپلیکیشن بانکداری دیجیتال کاملا بومی خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از The Sun Daily، اپلیکیشن بانکداری کاملاً جدید که «Be U» نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تراکنش‌های بانکی خود را بدون رفتن به شعبه بانک انجام دهند. به گفته مسئولان این بانک، این اپلیکیشن با هدف جذب نسل جوان باعث خواهد شد که یادگیری استفاده از خدمات تأمین مالی را تقویت کند. رابط کاربری جذاب و کاربر پسند اپلیکیشن نیز برای کمک به کاربران در درک سریع و مدیریت امور مالی در نظر گرفته شده است.

«محمد معظم محمد»، مدیرعامل گروه مالی بانک اسلام مالزی (Bank Islam Malaysia Bhd) گفت: «Be U» یک تغییردهنده فعالیت‌های بانک اسلام و صنعت بانکداری اسلامی است. این محصولی است که قصد دارد با استفاده از چشم‌انداز فین‌تک که به سرعت در حال تغییر است، امکان دسترسی مشتریان به راه‌حل‌های مالی مقرون‌به‌صرفه و آسان را بازطراحی و رشد آینده بانک اسلام را تسریع کند.

وی افزود: بانک اسلام از طریق «Be U» در ساخت محصولاتی که نیازهای مشتری را برآورده می‌کند، از محصول محوری به مشتری محوری تغییر می‌کند. این تلاش با طرح کسب و کار پنج ساله ما (LEAP۲۵) مطابقت دارد، که هدف آن پیشروشدن در فعالیت‌های مالی با رهبری در بانکداری دیجیتال است.

بانک اسلام پیش‌بینی کرده است این اپلیکیشن در ۱۲ ماه نخست، ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار بار دانلود شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!