روش مرد بریتانیایی برای خودداری از ماسک زدن در هواپیما

توریست مالزی – یک مرد بریتانیایی روشی را یافت تا یک قانون جدید یعنی استفاده اجباری از ماسک در طول پرواز را دور بزند. به گزارش یورونیوز، این مرد...
توریست مالزی – یک مرد بریتانیایی روشی را یافت تا یک قانون جدید یعنی استفاده اجباری از ماسک در طول پرواز را دور بزند.

به گزارش یورونیوز، این مرد ۴۱ ساله بریتانیایی، یکی از مسافران پرواز ایزی جت به سمت تنریف در جزایر قناری اسپانیا بود و در این پرواز (۲۵ اوت) حتی یک لحظه هم ماسک بر صورت نداشت.

او یک بسته چیپس استوانه‌ای پرینگلز با طعم نمک و سرکه در دست داشت و هر دو و نیم دقیقه یکبار یک دانه از چیپس را در دهان می‌گذاشت و این کار را تا پایان سفر ادامه داد. او خودش در حساب کاربری‌اش در فیس‌بوک این اقدام خاص شرح داده است: «من قبل از سوار شدن به هواپیما، بررسی کردم که چند عدد چیپس در بسته وجود دارد و سپس آن را بر اساس زمان پرواز تقسیم کردم تا بفهمم با چه ریتم زمانی باید آن‌ها را بخورم.»

او همچنین با افتخار تاکید کرد که تنها ده دقیقه برای رفتن به دستشویی و همچنین گذاشتن چمدانش در محفظه بالای صندلی‌ هواپیما ماسک به صورتش داشت. این مرد بریتانیایی در کنار انتشار تصویری از جعبه چیپس و یک فنجان یکبار مصرف قهوه نوشت: «شما می‌توانید هنگام غذا خوردن یا آشامیدن در هواپیما ماسک خود را بردارید.» آقای ریچارد را در این سفر همسر ۳۷ ساله و دو فرزند شش ساله و ۱۰ ساله‌اش همراهی می کردند. این خانواده دو هفته در جزایر قناری اقامت کردند.

انتقادها به این اقدام
کابران زیادی در شبکه‌های اجتماعی به این ماجرا واکنش نشان دادند. برخی کار این مسافر را تایید کردند و نوشتند که ایده خوبی است اما یکی از کاربران تاکید کرد از اینکه در آن هواپیما نبوده خوشحال است. گرچه حجم نظرات انتقادی به این اقدام بالا بود اما وی تاکید کرد که این نظرات مانع از آفتاب گرفتنش در تنریف و لذت بردنش از تعطیلات نشده است.

با این حال شرکت هواپیمایی ایزی جت اعلام کرد که هیچ مسافری از این اقدام آقای ریچارد شکایت نکرده است. این شرکت تاکید کرد که طبق دستورالعمل‌های جدید استفاده از ماسک در طول پرواز جز به هنگام غذا خوردن یا آشامیدن اجباری است. این مسافر همچنین گفته است که از اهمیت زدن ماسک برای مقابله با ویروس کرونا آگاه است اما در استفاده از آن راحت نیست.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!