رونق تجارت الکترونیک در مالزی

توریست مالزی – آمار و ارقام موجود نشان می‌دهد، کشور مالزی با رونق تجارت الکترونیک مواجه است و مردم دیگر تمایلی برای استفاده از وجه نقد ندارند. به گزارش...
توریست مالزی – آمار و ارقام موجود نشان می‌دهد، کشور مالزی با رونق تجارت الکترونیک مواجه است و مردم دیگر تمایلی برای استفاده از وجه نقد ندارند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شینهوا، براساس بررسی‌های شکل گرفته، مالزی با رونق تجارت الکترونیک مواجه است.  وزارت ارتباطات این کشور اعلام کرده است، مردم تمایل دارند کوچک‌ترین خریدها تا بزرگ‌ترین آنها را اینترنتی پرداخت کنند و تا جایی که ممکن است از وجه نقد استفاده نکنند.  برهمین اساس، حتی عوارض جاده‌ای از طریق اینترنت پرداخت می‌شود تا هم وقت دیگران هدر نرود و هم ترافیک ایجاد نشود. به گفته وزیر ارتباطات مالزی، «تبلیغات» بیشترین سهم را در پرداخت‌های اینترنتی و ایجاد اعتماد میان مردم داشته است.
همچنین، اثراتی که استفاده صحیح از خدمات الکترونیکی بر کاهش مشکلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی‌های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان به دنبال دارد، از جایگاه ویژه‌ای در خدمات الکترونیکی شهری برخوردار است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده + 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!