سرمربی تیم فوتبال اندونزی در یک قدمی اخراج

توریست مالزی – سرمربی تیم ملی فوتبال اندونزی در یک قدمی خروج از این تیم قرار گرفت. به نقل از فاکس اسپورتس، تیم ملی فوتبال اندونزی با نتیجه ۳...
توریست مالزی – سرمربی تیم ملی فوتبال اندونزی در یک قدمی خروج از این تیم قرار گرفت.
به نقل از فاکس اسپورتس، تیم ملی فوتبال اندونزی با نتیجه ۳ بر صفر از حریف خود یعنی مالزی شکست خورد و عملکرد ضعیفی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشتند.
به همین منظور طرفداران فوتبال اندونزی با راه اندازی یک هشتگ اعتراض خود را نسبت به این مسئله نشان دادند و از فدراسیون فوتبال کشور خود درخواست کردند تا هرچه سریع‌تر این سرمربی را اخراج کنند. سایمون مکمنمی سرمربی باسابقه‌ای در شرق آسیا به حساب می‌آید و کارنامه درخشانی در این ناحیه از قاره کهن دارد.
با این حال همچنان فدراسیون فوتبال اندونزی نسبت به عملکرد این سرمربی و اتفاقات اخیر تیم شان واکنشی نشان نداده و باید دید در نهایت «مکمنمی» اخراج می‌شود و یا خیر.

پیروزی امارات مقابل مالزی با درخشش مبخوت
به گزارش بانک ورزش، در اولین دیدار انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه G مسابقات امارات میهمان مالزی بود و توانست با درخشش مبخوت به برتری ۲ بر یک دست یابد.
امارات در ابتدا با گل احمد یک بر صفر عقب افتاد ولی توانست با ۲ گل علی مبخوت در دقایق ۴۳ و ۷۵ اولین برد خود را در اولین بازی به ثبت رساند.
در گروه G مسابقات تایلند با یک بازی بیشتر و ۴ امتیاز در صدر قرار گرفته و امارات با ۳ امتیاز در رده دوم جای دارد.
تیم ملی مالزی با ۲ بازی و ۳ امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت.
ویتنام و اندونزی نیز در رده‌های چهارم و پنجم این گروه جای گرفتند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!