یورش پلیس به دفتر شبکه الجزیره در کوالالامپور

توریست مالزی – شبکه الجزیره ر کوالالامپور مورد یورش پلیس قرار گرفت. به گزارش استار، سه‌شنبه، ۴ آگوست، پلیس مالزی با یورش به دفتر الجزیره در کوالالامپور دو رایانه...
توریست مالزی – شبکه الجزیره ر کوالالامپور مورد یورش پلیس قرار گرفت.

به گزارش استار، سه‌شنبه، ۴ آگوست، پلیس مالزی با یورش به دفتر الجزیره در کوالالامپور دو رایانه را توقیف کرد. الجزیره این یورش را نه تنها به عنوان حمله به خود، بلکه به آزادی مطبوعات به طور کلی می بیند.

این یورش پس از آن صورت گرفت که پلیس مالزی به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد مستند ‘بازداشت در قرنطینه مالزی ‘ که با دیدی انتقادی نسبت به سیاست دولت مالزی به کارگران و مهاجران خارجی ساخته شده بود، از هفت تن از کارمندان الجزیره بازجویی کرد.

این خبرگزاری در بیانیه خود افزود: این موضوع برای کارمندانی که مورد بازجویی قرار گرفتند، بسیار نگران کننده است. الجزیره به شدت نگران است که کارمندان این شبکه به جرم فتنه، افترا و نقض قانون ارتباطات و چند رسانه ای کشور، جرائمی که مجازات زندان و جریمه دارد روبرو شوند. یورش به دفتر ما و توقیف رایانه ها سرکوب آزادی رسانه ها و ترساندن روزنامه نگاران است.

پیشتر ، پلیس مالزی اعلام کرده بود که یورش به دفتر الجزیره در G Tower کوالالامپور، توسط تیم هایی از دو بخش ویژه CID و کمیسیون ارتباطات و مالتی مدیا (MCMC) انجام شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 − 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!