شکار انسان با چسب؛ ویدیوی دیدنی از راه رفتن بر روی ۴۵۰ تن چسب!

توریست مالزی – طی تست انجام شده توسط یک تیم، مشاهده خواهیم کرد که چگونه شکار انسان توسط ۴۵۰ تن چسب مخصوص دفع حشرات انجام می‌شود. به گزارش گجت...
توریست مالزی – طی تست انجام شده توسط یک تیم، مشاهده خواهیم کرد که چگونه شکار انسان توسط ۴۵۰ تن چسب مخصوص دفع حشرات انجام می‌شود.

به گزارش گجت نیوز، آیا تابه‌حال با خرید چسب‌های مخصوص دفع حشرات سعی کرده‌اید تا پشه‌ها و موجودات موزی که معمولا در تابستان سر و کله‌شان در خانه‌ها پیدا می‌شود را به دام بیاندازید؟ اگر شما هم توسط این موجودات خسته شده و دست به مبارزه با آن‌ها پرداخته باشید، ممکن است از این چسب‌ها استفاده کرده باشید.

چسب‌هایی زرد رنگ که به دلیل رنگ و مواد به‌کار رفته‌ای که دارند، مگس‌ها و در کل حشرات را به سمت خود جذب کرده و سپس خیلی محکم آن‌ها را سر جایشان میخ‌کوب می‌کند؛ اما قدرت این چسب تا چه حد بالاست که باعث می‌شود تا چندین حشره به صورت همزمان در دام آن زمین‌گیر شده و سپس جان خود را از دست بدهند؟ و سوال مهم‌تر اینکه آیا انسان هم در این چسب گیر خواهد کرد؟

در ابتدا ممکن است این سوال کمی عجیب به‌نظر برسد، اما جالب است بدانید که یک تیم تحقیقاتی به‌تازگی ۴۵۰ تن از این چسب را جمع کرده و آن‌ها را در یک مکان خاص قرار داده‌اند تا طی یک آزمایش، دویدن، راه رفتن و یا پریدن انسان روی آن را تست کنند!


پاسخی ارسال کنید

*

*

15 + بیست =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!