قاتل گربه لباسشویی به ۳۴ ماه حبس و جریمه RM40،۰۰۰ محکوم شد + فیلم

توریست مالزی – یکی از قاتلان گربه لباسشویی – که در سپتامبر گذشته به طرز وحشیانه یک گربه باردار را در یک خشک کن قرار داد به ۳۴ ماه...
توریست مالزی – یکی از قاتلان گربه لباسشویی – که در سپتامبر گذشته به طرز وحشیانه یک گربه باردار را در یک خشک کن قرار داد به ۳۴ ماه زندان محکوم شده است.

به گزارش استار مالزی – ک. گانش ، ۴۲ ساله ، توسط قاضی مقصر شناخته شد. قاضی راسیحه گفت که دادستان بدون هرگونه تردیدی جرم وی را اثبات کرده است. گانش کسی بود که گربه را در خشک کن قرار داد و آن را قفل کرد.

وی گفت: ‘این حکم باید درسی برای متهم و به طور کلی جامعه باشد تا با حیوانات بی رحم نباشند.’ دادگاه تجدید نظر در ۱۲ نوامبر برگزار می گردد.

موکل در دفاع از گانش گفت: ‘او فقط روزانه RM20 درآمد کسب می کند و از همسر، فرزند و همچنین پدرش که بعد از قطع شدن پای خود به دلیل دیابت، دچار معلولیت شده سرپرستی می کند.’ و همچنین این نخستین تخلف گانش بود.

اما دادستان ادعا کرد که عمل ظالمانه متهم نسبت به گربه ای بی گناه و بی دفاع ، مجازات سختی را به همراه دارد. رفتار این متهم نشان داد که وی هیچ توجهی به زندگی یک حیوان ندارد. ‘حیوانات حق زندگی دارند و از آنها باید مراقبت شود.’

گانش و دو نفر دیگر ، راننده تاکسی A. A. Mohanraj ، ۴۲ ساله و تکنسین SS Satthiya 26 ساله ، متهم هستند که بین ساعت ۱۲.۵۴ صبح روز ۱۱ سپتامبر در یک لباسشویی سلف سرویس در Taman Gombak یک گربه حامله را در خشک کن انداخته و آن را روشن کردند.

هر سه نفر تحت بند ۲۹ (۱) (ه) قانون بهزیستی حیوانات ۲۰۱۵ متهم شدند. اتهامی که طبق آن حداکثر جریمه نقدی ۱۰۰۰۰۰ RM یا مدت زندان تا سه سال یا هر دو را به همراه دارد. یکی دیگر از متهمان به دو سال حبس و دیگری نیز تبرئه شد.

در تاریخ سپتامبر ۲۰۱۸ یک مشتری زن با مدیر لباسشویی تماس گرفت و به وی اطلاع داد که لاشه یک گربه باردار در خشک کن است. با بررسی دستگاه خشک کن توسط کارمندش ، لاشه گربه پیدا شد. فیلم های تلویزیونی مدار بسته (CCTV) دو مرد را نشان داد که یکی از آنها گربه را از زیر یک میز در لباسشویی بیرون آورد و آن را به داخل خشک کن انداخت. سپس هر دو مرد قبل از خروج لباسشویی ، آن را روشن کردند. بعد از گزار ش مدیر به پلیس عاملان در همان روز دستگیر شدند.

فیلم های دوربین مدار بسته از این عمل بی رحمانه در رسانه های اجتماعی پخش و باعث ناراحتی مردم مالزی شد و خواستار مجازات عاملان شدند.

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

هفده − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!