مالزی بیشترین تعطیلات را درسال ۲۰۱۹ درجنوب شرق آسیا دارد

توریست مالزی- یک بررسی نشان می دهد که مالزی با ۵۰ روز و ویتنام با ۱۱ روز به ترتیب کمترین و بیشترین تعطیلات رسمی را در سال آینده میلادی(...
توریست مالزی- یک بررسی نشان می دهد که مالزی با ۵۰ روز و ویتنام با ۱۱ روز به ترتیب کمترین و بیشترین تعطیلات رسمی را در سال آینده میلادی( ۲۰۱۹ ) در میان کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا’ آسه آن’ به خود اختصاص داده اند.
به گزارش ایرنا، از رسانه های منطقه جنوب شرق آسیا، اندونزی بزرگترین کشور جنوب شرق آسیا با ۲۶۰ میلیون نفر، از نظر تعداد روزهای تعطیل در این منطقه، رتبه ششم از۱۰ کشور منطقه را دارد. براساس مقایسه تعطیلات کشورهای مختلف جنوب شرق آسیا درسال آینده میلادی مالزی با ۵۰ روز مناسبت های مختلف برای تعطیلات، درصدر جدول کشورهای این منطقه قرار گرفته است.
اندونزی، مالزی، فیلیپین، کامبوج، لائوس، ویتنام، سنگاپور، برونئی، میانمارو تایلند ۱۰ کشوری هستند که در جغرافیای جنوب شرق آسیا با بیش از ۲۶۵ میلیون نفر قرار دارند. طبق گزارش رسانه های منطقه جنوب شرق آسیا، کامبوج با ۳۱ روز تعطیلات و مناسبت های مختلف این ایام، در رده دوم این کشورها جای گرفته است. تایلند با ۲۶ روز تعطیلی ( ملی و محلی) و ۲۰ روز تعطیلات ملی در رتبه بعدی جدول تعطیلات کشورهای منطقه قرار دارد.
درسال ۲۰۱۹ برای کشورهای میانمار و فیلیپین دو کشور دیگر این منطقه به ترتیب ۲۵ و ۲۰ روز تعطیلات ثبت شده است. بدین ترتیب مالزی، کامبوج، تایلند، میانمار و فیلیپین ۵ کشور اول این جدول دهگانه هستند. پس از آن اندونزی با ۲۰ روز تعطیلات رتبه ششم و کشور کوچک برونئی با ۱۹ روز ، درجایگاه هفتم قرار گرفته اند. کشورهای سنگاپور، لائوس به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ روز رتبه های هشتم و نهم را درمیان کشورهای جنوب شرق آسیا از تعداد روزهای تعطیل به خود اختصاص دادند. دراین میان ویتنام با ۱۱ روز کمترین تعطیلات را در این منطقه به نام خود ثبت کرده است.
بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا’ آسه آن’ در سال های اخیر درصدد کاهش ایام تعطیلات خود هستند تا با افزودن بر روزهای کاری، بر روند رشد اقتصادی در منطقه بیافزایند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!